Skip to main content
فهرست مقالات

گرافیک تجاری و تجارت گرافیکی

نویسنده:

(3 صفحه - از 47 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : گرافیک تجاری و تجارت گرافیکی ،گرافیک ،تبلیغات ،تجاری ،بازاریابی ،تولید آگهی تبلیغی تجاری ،آگهی ،مخاطب ،آژانسهای تبلیغاتی بدون کارشناس گرافیک ،شکلات ،تخصص ،مشتری ،آژانس تبلیغاتی ،محصول ،هنری ،عرضه ،کارشناس ،تولید ،اطلاعات بازاریابی و تبلیغات ،بازاریابی و تبلیغات ،کارشناسان امور بازاریابی ،آگهی تجاری محصول ،تصاویر ،دنیای بازاریابی و تجارت ،تبلیغات در دنیای بازاریابی ،ارائه اطلاعات ،اطلاعات کاربردی بازاریابی و تبلیغات ،ایجاد محتوی و ارائه محصول ،عرضه و تقاضا ،مخاطبین و اهداف برنامه بازاریابی

خلاصه ماشینی:

"در اینجا می‌خواهم نتیجه بگیرم که‌ کار تبلیغاتی برای گرافیست‌ها بدون اشکال‌ است و لیکن می‌بایست بدانند که ادارهء یک‌ آژانس تبلیغاتی به مهارت،دانش و تخصص‌ ویژهء خود نیاز دارد که البته جدای از تخصص‌ گرافیکی است. بنابراین اگر شما در حال ادارهء یک آژانس تبلیغاتی هستید و یا می‌خواهید با ایده‌های گرافیکی خود در دنیای تبلیغات، تجارت کنید،پیشنهاد می‌کنم در مورد این‌ سه حوزهء بسیار مهم(بازاریابی،تبلیغات‌ و هنر تخصصی)در امور تجارت،به میزان‌ اطلاعاتتان بیفزاید. پیش‌دانسته‌ها برای تولید آگهی تبلیغی‌ تجاری: این نکته را به یاد داشته باشید که یک محصول‌ تبلیغاتی با یک اثر هنری تفاوت دارد. برخی‌ از تبلیغات ارائه شده هم که نه جنبهء هنری‌ دارند و نه جنبهء تجاری!این موضوع نشان‌ دهندهء این است که ما با تولیدات تبلیغاتی‌ بصورت تخصصی برخورد نمی‌کنیم و اصول‌ بازاریابی را درنظر نمی‌گیریم. در اینجا کارشناس تبلیغ با توجه به اهداف‌ تبلیغاتی و مسئولیتی که برنامه بازاریابی‌ برای او مشخص کرده است،مؤثرترین نقش‌ را در خصوص چگونگی ارائه محتوی و پیام‌ اصلی آگهی دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.