Skip to main content
فهرست مقالات

اقتصاد مبتنی بر دانش/ بخش دوم و آخر

نویسنده:

(2 صفحه - از 16 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، اهمیت تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات، اقتصاد، پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطات و اطلاعات، تکنولوژی، اقتصاد مبتنی بر دانش، نیوزلند، تکنولوژی اطلاعات، ICT، اقتصادهای جدید اطلاعات

خلاصه ماشینی:

"هنگامی که شرکت‌ها می‌توانندمحصولاتشان را فقط با یک خط تلفن به هر جای دنیا تحویل دهند آن‌هم در تمام بیست و چهار ساعت شبانه روز،آن‌ شرکت‌هایی می‌توانند از این مزیت استفاده‌ کنند که دارای بیشترین ارزش افزوده، معروف‌ترین نام‌ها(محصولات)و پایین‌ترین‌ "وزن‌"باشند. نام یک کشور دارای اهمیتی برابر با نام یک‌ شرکت است(و یا مهمتر از آن)و حتی‌ می‌تواند دستاویزی برای سایر شرکت‌ها باشد تا خود را به‌گونه‌ای به آن منتسب سازند مثل ساعت‌های سوییسی،آلمانی،وسایل خانگی‌ ژاپنی و کره‌ای و نیوزلندی. با این‌ همه،اینترنت این فرصت را به شرکت‌های‌ نیوزلندی داده است تا علاوه بر آفرینش نام‌ها و عناوین جدید برای نیوزلند،از نام و آوازه‌ شرکت‌های قدیمی خود برای هدف‌های‌ صادراتی،استفاده کند. سرمایه،جهان را به‌دنبال بهترین سود و نوآوری و خلاقیت حرکت می‌دهد و این‌ جهانی‌سازی سرمایه را سبب شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.