Skip to main content
فهرست مقالات

گفتاری درباره تبلیغات کالاهای سرمایه ای

نویسنده: ؛

دی 1384 - شماره 453 (3 صفحه - از 20 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : کالاهای سرمایه‌ای ،سرمایه‌ای ،محصولات تولیدی ،تولیدی ،کالاهای مصرفی ،افزایش حجم ،زمان تحویل ،افزایش قیمت ،کاهش حجم ،کاهش قیمت‌های ،محصولات مصرفی ،تبلیغات و اطلاع‌رسانی ،مدیریت تبلیغات ،خط تولید ،تقاضای بازار ،سرمایه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود ،تولیدی صنایع ،سرمایه‌ای قابل تغییر ،کالاهای واسطه‌ای ،قابل تغییر

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.