Skip to main content
فهرست مقالات

امور حقوقی و داوری: حقوق بازرگانی بین المللی/ بخش 59: حقوق مالکیت فکری

مترجم:

(3 صفحه - از 39 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : تاجر ،حقوق ،مالک ،علامت تجاری ،خواهان ،مشتریان ،حسن شهرت تاجر ،شکل علامت تجاری حمایت ،حسن شهرت ،حقوق عینی علامت تجاری ،محصول ،حسن شهرت دارنده علامت تجاری ،دعوی ،حمایت ،حسن شهرت کسب ،کالای تاجر ،فروش ،کیفیت ،نوشیدنی ،حسن شهرت تاجر اصلی ،خصوص علامت‌های تجاری به ثبت ،تاجر به مشتریان القا ،علامت تجاری به ثبت ،حقوق مالکیت فکری ،خصوص محصول تاجر اصلی ،تاجر اصلی ،قانون علایم تجاری ،تولید ،استفاده از علامت تجاری ،Ltd

خلاصه ماشینی:

"com حقوق بازرگانی بین‌الملل(59) حقوق مالکیت فکری داد و ستد با نام دیگری "داد و ستد با نام دیگری‌"به این معناست‌ که یک تاجر به مشتریان القا می‌کند که‌ کالای وی همان کالای تاجر دیگری است‌ که حسن شهرت کسب نموده است. بنابراین،به نظر می‌رسد حمایتی که‌ در خصوص‌"داد و ستد با نام دیگری‌"صورت‌ می‌گیرد دارای ابعاد وسیع‌تری گردد،هرچند ثابت شده است که این حمایت برای‌ فعالیت‌های تبلیغاتی مشکل می‌باشد. ) پیش زمینه تاریخ شکل سنتی‌"داد و ستد با نام دیگری‌" آنجاست که خوانده برای مشتری این تصور را ایجاد می‌کند که کالاهای فروخته شده به‌ وی عینا همان کالای خواهان(تاجر اصلی) است،به عبارت دیگر،زمانی که خوانده‌ "داد و ستد با نام دیگری‌" به این معناست که یک‌ تاجر به مشتریان القا می‌کند که کالای وی‌ همان کالای تاجر دیگری‌ است که حسن شهرت‌ کسب نموده است. (به تصویر صفحه مراجعه شود) به نظر می‌رسد حمایتی که‌ در خصوص‌"داد و ستد با نام‌ دیگری‌"صورت می‌گیرد دارای ابعاد وسیع‌تری‌ گردد،هرچند ثابت شده‌ است که این حمایت برای‌ فعالیت‌های تبلیغاتی مشکل‌ می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.