Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت تبلیغ (ارتباطات) (3)

نویسنده:

(9 صفحه - از 115 تا 123)

کلید واژه های ماشینی : اخلاق، پیام، تبلیغ، وضوی، روح، فیلم، نمایش، مبلغین، هنر، روش

خلاصه ماشینی:

"البته با توجه به اینکه در شرایط فعلی، برخی از شاخه‌های هنر مانند: فیلم و تئاتر، معمولا آمیخته به روابط ناسالم و آموزه‌های غیرشرعی است، ذهنیت بعضی از روحانیون نسبت به این قبیل هنرها کاملا منفی است؛ در نتیجه ورود طلبه‌ها به این صحنه را، برخلاف شئون روحانیت می‌دانند، ولی به نظر می‌رسد که این باور و نتیجه‌گیری صحیح نیست، زیرا صحنه‌های جلف و زننده، جزو لاینفک فیلم و نمایش نیست، بلکه می‌توان فیلمهایی را تولید کرد که در عین حال که مسرت بخش و لذت آفرین است، پیام و عوارض منفی ______________________________ 1. 3 ـ روشهای استدلالی، موعظه‌ای و مناظره‌ای متأسفانه برخی از روحانیون گمان می‌کنند که همیشه می‌توانند با اهرم فشار و تحکم، پیامهای خود را در قالب دستورالعمل، به افراد جامعه تحمیل کنند، و مردم هم حتما پیام را دریافت می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌کنند؛ در حالی که تجربه نشان داده است که این روش نمی‌تواند روحانی را به اهدافش برساند و گاهی هم نتیجه معکوس داده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که برای ابلاغ پیام دین، باید مطابق شرایط زمانی و مکانی و همچنین شرایط روحی افراد، عمل کرد؛ بدین معنا که گاهی فضا، فضای عقل و منطق است، گاهی عرصه، عرصه احساسات و عواطف است و گاهی برخی از افراد در شرایط لجبازی و مقابله قرار دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.