Skip to main content
فهرست مقالات

فرصتهای تبلیغی را دریابیم (2)

نویسنده:

(7 صفحه - از 3 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، مبلغ، فرصتهای تبلیغی، دینی، فعال، مخاطبان، گردآوری اطلاعات و آگاهی نسبت، فرصتهای تبلیغی و فرصتهای فرهنگی، فرهنگی، مبلغ به گردآوری اطلاعات

خلاصه ماشینی:

"چکیده مطالب سرمقاله شماره قبل در شماره قبل اهمیت بهره‌گیری از فرصتها مطرح شد و سپس شیوه‌های تبلیغی قرآن در استفاده از فرصتها و همچنین چگونگی فعالیت تبلیغی پیامبران در فرصتهای مناسب از سویی و فرصت سازی آنان از سوی دیگر مورد بحث قرار گرفت و در نهایت به این مطلب پرداخته شد که لازم است مبلغ هدف خود را در تبلیغ که همان دعوت انسانها به خداوند است کاملا مورد توجه قرار داده، سپس برای رسیدن به اهداف الهی خویش از فرصتها کمال بهره‌جوئی را داشته باشد. شناخت زیرساختهای فرهنگی رویکرد کارشناسانه به تبلیغ مقتضی شناخت مخاطبان و فرهنگ فضای تبلیغ است و این امر شدنی نیست مگر آنکه مبلغ به گردآوری اطلاعات در زوایای مورد نیاز پرداخته، سپس مترصد بماند تا در فرصتهای مناسب به تصحیح فرهنگ روی آورد و یا با ابتکار و خلاقیت، فرصتهای تبلیغی ایجاد کند و با استفاده بهینه از فرصت، برای تبلیغ و نشر معارف دینی دست یازد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.