Skip to main content
فهرست مقالات

اولویتهای تبلیغی

نویسنده:

(7 صفحه - از 8 تا 14)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغی، اولویتهای تبلیغی، مبلغان گرامی، اسلامی، شناخت، رسانه‌ها، تشخیص، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، امت، اجتماعی

خلاصه ماشینی: "تعیین سیاستهای کلان و ایجاد نهادهای تبلیغی و تربیت مبلغان در رشته‌های مورد نیاز و سطوح گوناگون و برای مناطق مختلف جامعه اسلامی و جهان بشریت، رسالت نظام و دولت اسلامی است، که در شرائط کنونی این سیاستها از طریق شورای عالی حوزه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز جهانی علوم اسلامی و سازمان مدارس خارج از کشور و نهادهای مشابه دنبال می‌شود. مبلغان بیدار و متعهد همیشه از خویش می‌پرسند، کدام مسئله باید امروز محور سخن قرار گیرد؟ و چرا؟ کدام عنوان باید مرتب تکرار شود و چرا؟ چه مباحثی در تمام مجالس و اجتماعات باید یادآوری گردد و چرا؟ زمان طرح کدام مباحث پایان یافته و فرصت طرح کدام مسائل فکری، فرهنگی فرا رسیده است؟ بدون شک برخی مباحث غذای فکری هر روز جامعه است که مدام باید در اختیار آنان قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.