Skip to main content
فهرست مقالات

اولویتهای تبلیغی

نویسنده:

(7 صفحه - از 8 تا 14)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغی ،اولویتهای تبلیغی ،مبلغان گرامی ،اسلامی ،شناخت ،رسانه‌ها ،تشخیص ،رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی ،امت ،اجتماعی ،جامعه ،شناخت اولویتها در عرصه تبلیغ ،سیاستهای ،دین ،برنامه ،برنامه‌ریزی نهادهای تبلیغی کشور ،شناخت اولویتها ،اولویتهای فرهنگی امت اسلامی ،برنامه‌ریزی مبلغان گرامی ،وظیفه بزرگ تبلیغ دین ،اقدامات ،قرآن ،دشمنان اسلام و امت اسلامی ،وظایف مبلغان و نهادهای تبلیغی ،امت اسلامی ،تعیین اولویتهای تبلیغی ،نظام ،وظایف ،فرهنگی ،طرح

خلاصه ماشینی:

"تعیین سیاستهای کلان و ایجاد نهادهای تبلیغی و تربیت مبلغان در رشته‌های مورد نیاز و سطوح گوناگون و برای مناطق مختلف جامعه اسلامی و جهان بشریت، رسالت نظام و دولت اسلامی است، که در شرائط کنونی این سیاستها از طریق شورای عالی حوزه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز جهانی علوم اسلامی و سازمان مدارس خارج از کشور و نهادهای مشابه دنبال می‌شود. مبلغان بیدار و متعهد همیشه از خویش می‌پرسند، کدام مسئله باید امروز محور سخن قرار گیرد؟ و چرا؟ کدام عنوان باید مرتب تکرار شود و چرا؟ چه مباحثی در تمام مجالس و اجتماعات باید یادآوری گردد و چرا؟ زمان طرح کدام مباحث پایان یافته و فرصت طرح کدام مسائل فکری، فرهنگی فرا رسیده است؟ بدون شک برخی مباحث غذای فکری هر روز جامعه است که مدام باید در اختیار آنان قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.