Skip to main content
فهرست مقالات

جایگاه استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتریان در زنجیره تامین

نویسنده:

(14 صفحه - از 58 تا 71)

کلیدواژه ها : استراتژی ،مدیریت ارتباط با مشتری ،زنجیره تامین

کلید واژه های ماشینی : مشتری ،مدیریت ارتباط با مشتری ،مشتریان ،مدیریت ارتباط با مشتریان ،استراتژی ،اطلاعات ،سازمان ،ارتباطات ،CRM ،ارتباط ،جایگاه استراتژیک مدیریت ارتباط ،فروش ،بازار ،مدیریت روابط مشتری ،بازاریابی ،پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری ،مدیریت خدمات مشتریان توسعه محصول ،بانک اطلاعاتی ،فرآیندهای ،بنگاه اقتصادی ،سیستم ،سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری ،ارزش ،بازاریابی براساس بانک اطلاعات مشتریان ،خدمات ،استراتژی ارتباط یک‌به‌یک با مشتری ،ارتباط یک‌به‌یک با مشتری ،ارزش طول عمر مشتری ،مدیریت ارتباط با مشتری فرایند ،استراتژی CRM

برای بقا و ادامه حیات سازمان‌ها،راهی جز درک صحیح و مدیریت شده‌ای از نیازهای مشتریان نیست.از این رو ارتباط با مشتریان از اهمیت والایی برخوردار می‌شود.در دنیای امروز برخورد یکسان و وجود روش‌ها و سیاست‌های یکسان با تمام مشتریان پدیده‌ای منسوخ شده است. مدیریت ارتباط با مشتری فرایند اکتساب،حفظ و افزایش مشتریان سودآور است.از انواع گوناگون‌ مدیریت ارتباط با مشتریان از دست رفته،ایجاد وفاداری بین مشتریان موجود و جستجوی مشتریان جدید(بالقوه)اشاره کرد.هدف ،ایجاد هم‌افزایی میان فعالیت‌های بخش‌های‌ فروش،بازاریابی و خدمات پس از فروش در داخل یک سازمان به منظور کشف و حفظ مشتریان می‌باشد.پنج‌ عنصر،استراتژی،تعریف بخش،فناوری،فرایند و سازمان برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مورد نیاز است.

خلاصه ماشینی:

"مدیریت ارتباط با مشتری فرایند اکتساب،حفظ و افزایش مشتریان سودآور است. تمرکز این سیستم بر برنامه‌های وفاداری مشتری بوده و هدف از آن،وفادار نمودن مشتریان به سازمان و تضمین خرید این امکان برای سازمان‌ها فراهم شده است تا با تکیه بر فن‌آوری اطلاعات،با هر یک از مشتریان ارتباط تنگاتنگ و موثری‌ سازمان‌ها به وسیله این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی‌ در مدیریت ارتباط با مشتری اعتقاد بر این است که باید با هر مشتری رفتار مخصوص به خودش وجود داشته باشد. (1)- Customer-Relationship-Management(CRM) یکسان و وجود روش‌ها و سیاست‌های یکسان با تمام مشتریان پدیده‌ای منسوخ شده است. ایجاد روابط فردی با تک تک مشتریان بیشتر احساس می‌شود و بسیاری از سازمان‌ها برای دستیابی به این مهم برنامه‌ریزی‌ در دنیای رقابتی امروز،تنها در این صورت است که سازمان‌ها شانس فروش محصول یا خدمات خود را داشته و اگر تمایل به حفظ و ماندگاری مشتریان را دارند،باید تفاوت ارزش‌های ارایه شده با هزینه‌های مصرفی،همواره از مجموع این گونه هزینه‌ها برای سازمان هزینه برقراری ارتباط در نظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت ادامه کسب و کار غیر ممکن است و این مهم با برقراری و مدیریت بر ارتباط یک به یک با مشتریان قابل‌ مدیریت روابط مستقیم مشتریان عبارت است از ارتباط مستقیم یک به یک با آنها (در گستره بازار هدف)به گونه‌ای‌ هدف از بکارگیری ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(لوازمی که ارتباطات سازمان با محیط خارج و مشتریان را فراهم‌ شده در پیاده سازی این سیستم در بنگاه اقتصادی خواهد بود که به نوبه خود،تحت تاثیر استراتژی سازمان در ارتباط با"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.