Skip to main content
فهرست مقالات

نفوذ شرق در نقاشی غرب

نویسنده:

(4 صفحه - از 32 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : نقاشی ،هنر ،نفوذ شرق در نقاشی غرب ،کاندینسکی ،چین ،نستعلیق ،آبستره ،اکسپرسیونیسم ،خوشنویسی ،نقاشی چینی و هنر غربی ،خط تحریری ،نقاشی شرق در شکل بخشیدن ،شکل بخشیدن به نقاشی غرب ،نفوذ نقاشی شرق در شکل ،هنر غرب ،هنر آبستره ،احساس ،خواناترین خط خوشنویسی ،نقاشی شرق و غرب ،روح ،شکل ،مفهوم هنر احساس ،میان نقاشی چینی ،هنر شرق و غرب ،ضخامت از نستعلیق تحریری ،هنر مدرن ،مقاله ،مفهوم ،خوانایی ،بیان

خلاصه ماشینی:

"ادامه از صفحه 13 (به تصویر صفحه مراجعه شود) هدف اصلی نوشتن،برقراری ارتباط میان انسان‌ها و انتقال دادن اندیشه به دیگران است اگر کسی به گونه‌ای بنویسد که دیگران نتوانند آن‌ نوشته را بخوانند،به هدف خود دست نیافته است در خط تحریری،طراحی حروف و کلمات باید به‌ گونه‌ای باشد که ضمن خوانا بودن،سریع،راحت و روان نوشته شود خط زیبا،زبانه دست است و شکوه اندیشه حضرت علی(ع) در حال حاضر،از یک سو به سبب این‌که خط تحریری شکسته سال‌هاست مورد استفاده قرار نگرفته و علامت‌های قراردادی آن دور از دید و ذهن افراد و به‌ویژه نسل جدید بوده و از سوی‌ دیگر درجه خوانایی آن نسبت به نستعلیق پایین‌تر است،به کار بردن آن در نوشتن(خط تحریری)، نامأنوس شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.