Skip to main content
فهرست مقالات

استفاده از رایانه در آموزش هنر کودکان پیش دبستانی: از طریق رویکرد به فعالیت و تولید هنری آن ها

نویسنده:

(4 صفحه - از 58 تا 61)

کلیدواژه ها : رایانه ،کودکان پیش‌دبستانی

کلید واژه های ماشینی : آموزش هنر کودکان پیش‌دبستانی ،رایانه ،کودکان ،رایانه در آموزش هنر ،آموزش ،کاغذ کادو ،مربی ،فناوری اطلاعات و ارتباطات ،استفاده از رایانه ،آموزش فناوری در برنامهء درسی ،رویکرد توسعهء برنامه‌های درسی ،معلمان ،فعالیت و تولید هنری ،فعالیت ،روش‌های تدریس ،وزارت آموزش و پرورش ،توسعهء فناوری اطلاعات ،آموزش هنر و برنامهء درسی ،رایانه کاغذ کادو ،آموزش هنر در برنامهء درسی ،استفاده از فناوری اطلاعات ،مرکز اکتشافات خلاق معلمان ،آموزش هنر در برنامه‌های درسی ،معلمان خلاق ،برنامه‌های درسی ،ساختن کاغذ کادو ،کاغذ کادو هدایت ،تصویر ،می‌تونیم کاغذ ،قلم‌موی

خلاصه ماشینی:

"امید است‌ برای به نمایش گذاشتن این‌گونه آثار بدیع و خلاقانه،مطالعه‌ای‌ دربارهء«مرکز اکتشافات خلاق معلمان»،به عنوان رویکرد توسعهء برنامه‌های درسی و روش‌های تدریس،صورت گیرد و این مرکز به‌ صورت دائمی در«وزارت آموزش و پرورش»راه‌اندازی شود. فضا:کلاس یا اتاق کودکان زمان:03 دقیقه تعداد کودکان:5 نفر بدون کمک مربی،یا 51 نفر با کمک مربی مهارت‌هایی که فرا می‌گیرند:تولیدکردن؛پرورش تفکر و طی کردن فرایندهای شناختی بیش‌تر(از طریق فعالیت خود کودک)؛ آشنایی بیش‌تر با رنگ‌ها و مفاهیم بالا،پائین و نظیر آن؛تجزیه و تحلیل کار خودشان در مقایسه با آثار هنرمندان(به عنوان رویکرد یادگیری از طریق گفت‌وگو)؛کار با رایانه(با توجه به دیدگاه‌ روان‌شناختی و استفاده از مهارت شروع و ایجاد رغبت در کودک). ) مربی:آیا دوست دارید شما هم با رایانه کاغذ کادو بسازید؟چرا؟ کودکان: (به تصویر صفحه مراجعه شود) -چون ما خونمون رایانه داریم. مربی:(پاسخ بچه‌ها را به سوی شروع به کار با رایانه برای‌ ساختن کاغذ کادو هدایت می‌کند)من این‌جا یک خط قرمز از بالا به پائین می‌کشم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.