Skip to main content
فهرست مقالات

استفاده از رایانه در آموزش هنر کودکان پیش دبستانی: از طریق رویکرد به فعالیت و تولید هنری آن ها

نویسنده:

(4 صفحه - از 58 تا 61)

کلیدواژه ها :

رایانه ،کودکان پیش‌دبستانی

کلید واژه های ماشینی : آموزش هنر کودکان پیش‌دبستانی، رایانه، کودکان، رایانه در آموزش هنر، آموزش، کاغذ کادو، مربی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، استفاده از رایانه، آموزش فناوری در برنامهء درسی

خلاصه ماشینی:

"امید است‌ برای به نمایش گذاشتن این‌گونه آثار بدیع و خلاقانه،مطالعه‌ای‌ دربارهء«مرکز اکتشافات خلاق معلمان»،به عنوان رویکرد توسعهء برنامه‌های درسی و روش‌های تدریس،صورت گیرد و این مرکز به‌ صورت دائمی در«وزارت آموزش و پرورش»راه‌اندازی شود. فضا:کلاس یا اتاق کودکان زمان:03 دقیقه تعداد کودکان:5 نفر بدون کمک مربی،یا 51 نفر با کمک مربی مهارت‌هایی که فرا می‌گیرند:تولیدکردن؛پرورش تفکر و طی کردن فرایندهای شناختی بیش‌تر(از طریق فعالیت خود کودک)؛ آشنایی بیش‌تر با رنگ‌ها و مفاهیم بالا،پائین و نظیر آن؛تجزیه و تحلیل کار خودشان در مقایسه با آثار هنرمندان(به عنوان رویکرد یادگیری از طریق گفت‌وگو)؛کار با رایانه(با توجه به دیدگاه‌ روان‌شناختی و استفاده از مهارت شروع و ایجاد رغبت در کودک). ) مربی:آیا دوست دارید شما هم با رایانه کاغذ کادو بسازید؟چرا؟ کودکان: (به تصویر صفحه مراجعه شود) -چون ما خونمون رایانه داریم. مربی:(پاسخ بچه‌ها را به سوی شروع به کار با رایانه برای‌ ساختن کاغذ کادو هدایت می‌کند)من این‌جا یک خط قرمز از بالا به پائین می‌کشم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.