Skip to main content
فهرست مقالات

جهانی شدن صنعت فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای

نویسنده:

(10 صفحه - از 52 تا 61)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی، بازار، فروش، صنعت، فروش مستقیم و بازاریابی، صنعت فروش مستقیم، آمریکا، روش، پورسانت، سیستم

خلاصه ماشینی: "در نتیجه،در این دهکده‌ی جهانی کشوری‌ که فاقد کالا یا فناوری راهبردی باشد،کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و صرفا از آن به عنوان‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) جهانی‌شدن‌ صنعت فروش مستقیم و بازاریابی شبکه‌ای‌ نویسنده:راضیه طالب‌لو دانشجوی علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی یک بازار هدف یاد می‌کنند. شرکت‌های بسیاری با اجناس تقلبی و زیر پاگذاشتن مسائل اخلاقی و قوانین محلی‌ Enter یا ایالتی،مثل قارچ روییدند و طرح‌ها و سیستم‌های تقلبی و غیرقانونی‌شان موجب‌ شد،مشکلات جدیدی برای شرکت‌هایی که‌ به صورت قانونی شیوه‌ی بازاریابی چند سطحی را به کار می‌بردند،به وجود آید. در سال 2003 میلادی،درامدی که‌ شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای کسب‌ کرده‌اند،بیش از 80 میلیارد دلار است و این‌ نشان می‌دهد،صنعت مذکور در جهان‌ صنعتی کاملا جدی است و چهار تا پنج برابر درامد نفتی ما(ایران)در این صنعت کسب‌ درامد می‌شود. با توجه به این که دولت این کشور در مواردی،حتی از ایالات متحده هم جدی‌تر با شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای برخورد کرده،بیان قوانین و ترجمه‌ی آخرین بیانیه‌ی‌ وزارت بازرگانی و صنعت سنگاپور و (به تصویر صفحه مراجعه شود) جرائمی که برای فعالیت در شرکت‌های هرمی‌ وضع نموده است،مفید خواهد بود. شایان‌ توجه است،وزارتخانه‌ها یا نهادهای دولتی‌ کشورهای متعددی،تاکنون چندین بار قوانین خود را در این زمینه اصلاح کرده‌اند که‌ نمونه‌ی بارز آن،تجدید نظر دولت سنگاپور برای توسعه‌ی حضور کشور در بازار جهانی‌ بنابر خواست مردم در سال 2002 بود. از طرف دیگر،با توجه به‌ جمعیت جوانان بی‌کار و این که اکثر فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌ای از سوی‌ جوانان انجام می‌شود،این حرفه می‌تواند (به تصویر صفحه مراجعه شود) نقش مفیدی در اشتغال داشته باشد و زمینه‌های توسعه و دانش بازاریابی را در کشور فراهم کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.