Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: فرصت سوزی بس است: مدیران روابط عمومی فرصت فراروی را دریابند

نویسنده:

(2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : مدیران روابط‌عمومی فرصت، فراروی، انزوای روابط‌عمومی سر از محور، به‌صفحه تصویرمراجعه، سازمان، روابط عمومی‌ها حیات اجتماعی سازمان‌ها، انزوای، فرصت سوزی، روابط عمومی‌ها، تلاش‌ها مسیری سینوسی

خلاصه ماشینی: "سوال محوری‌ این است که چرا با چنین فرصت‌هایی مسایل روابط عمومی به صورت بنیادی حل نمی‌شود تا این‌ حرکت سینوسی را رها کند و مسیری رو به تعالی را فراروی خود قرار دهد؟ چرا روابط عمومی‌ها حیات اجتماعی سازمان‌ها را تغییر نمی‌دهند؟ چرا سازمان‌ها با بهره‌گیری از هنرفن روابط عمومی به موفقیت‌های بزرگ دست نمی‌یابند؟ چرا در حالی که همه اسم روابط عمومی را شنیده‌اند،ولی افراد معدودی تصور روشنی از روابط عمومی دارند؟ یکی از کارشناسان روابط عمومی در نشست مهرماه جاری انجمن روابط عمومی به نگارنده‌ می‌گفت:«آیا شده مراجعه کننده‌ای وارد سازمانی شود و برای انجام کار خود سراغ روابط عمومی‌ را بگیرد؟»و ده‌ها چرای دیگر."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.