Skip to main content
فهرست مقالات

مختصری پیرامون تبلیغات و آگهی

نویسنده: ؛

شهریور 1386 - شماره 53 (7 صفحه - از 29 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : آگهی‌ها ،تبلیغاتی ،تبلیغ‌دهنده ،تبلیغات تجاری ،اثربخشی تبلیغات ،شرکت تبلیغاتی ،تبلیغ‌دهنده در انتخاب ،آگهی خوب ،بیننده ،تعیین اهداف تبلیغاتی ،انتخاب رسانه ،اهداف تبلیغاتی ،فعالیت‌های تبلیغاتی ،هدف از تبلیغ ،تعیین هدف ،سنجش اثربخشی ،واژه تبلیغات ،میزان اثربخشی ،نام تجاری ،هدف‌گذاری تبلیغات ،متن تبلیغاتی ،سازمان‌ها و شرکت‌ها ،کارکرد آگهی ،روزنامه اطلاعات ،نوشتن متن تبلیغاتی ،وسایل تبلیغاتی ،برنامه‌ریزی تبلیغات ،تعیین می‌شود ،مورد انتظار ،قرار گیرد

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.