Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی تطبیقی نشریات تخصصی روابط عمومی در ایران: معرفی پایان نامه حسن هادی بیگلو

(2 صفحه - از 42 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : پایان‌نامه حسن هادی بیگلو، بررسی تطبیقی نشریات تخصصی، نشریات تخصصی روابط‌عمومی، حسن هادی بیگلو دانشجوی کارشناسی، تحقیق شناسایی محتوای نشریات روابط‌عمومی، روابط‌عمومی در ایران، نشریات تخصصی روابط عمومی، شناخت مطالب ثابت نشریات روابط‌عمومی، نشریات روابط‌عمومی، نشریات روابط‌عمومی از بدو انتشار

خلاصه ماشینی:

"در چکیده این پایان‌نامه آمده است:«نشریات تخصصی به‌ علت ارایه مطالب فنی و کارشناسانه همواره مورد توجه بسیاری‌ از علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف صنعت قرار داشته‌اند. محتوای این‌ نشریات تخصصی می‌تواند در جهت ارتقای کیفی دانشجویان و کارشناسان این رشته گسترده قرار بگیرد. نتیجه حاصل از این تحقیق این چنین عنوان شده است:«با توجه به نتایج به دست آمده از تحقیق،می‌توان گفت که نشریات‌ تخصصی روابط عمومی آن چنان که باید به محتوای مطالب‌ چاپ شده توجه زیادی نمی‌کنند. ب-پیشنهاد برای مطالعات آینده:از جمله زمینه‌هایی که جای‌ تحقیق و بررسی دارد این است که پژوهش پیمایشی در رابطه‌ با مخاطبان نشریات روابط عمومی انجام شود و مشخص گردد که مخاطبان این نشریات بیشتر جهت کسب اخبار و اطلاعات‌ در حوزه روابط عمومی از این نشریات استفاده می‌کنند با اینکه‌ علاقه‌مندان به مباحث آموزشی هستند و بر حسب میزان‌ تمایلات مخاطب،زمینه مورد توجه و اهمیت مخاطبان در این‌ نشریات بیشتر مورد توجه و تاکید قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.