Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی تطبیقی نشریات تخصصی روابط عمومی در ایران: معرفی پایان نامه حسن هادی بیگلو

(2 صفحه - از 42 تا 43)

خلاصه ماشینی:

"در چکیده این پایان‌نامه آمده است:«نشریات تخصصی به‌ علت ارایه مطالب فنی و کارشناسانه همواره مورد توجه بسیاری‌ از علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف صنعت قرار داشته‌اند. محتوای این‌ نشریات تخصصی می‌تواند در جهت ارتقای کیفی دانشجویان و کارشناسان این رشته گسترده قرار بگیرد. نتیجه حاصل از این تحقیق این چنین عنوان شده است:«با توجه به نتایج به دست آمده از تحقیق،می‌توان گفت که نشریات‌ تخصصی روابط عمومی آن چنان که باید به محتوای مطالب‌ چاپ شده توجه زیادی نمی‌کنند. ب-پیشنهاد برای مطالعات آینده:از جمله زمینه‌هایی که جای‌ تحقیق و بررسی دارد این است که پژوهش پیمایشی در رابطه‌ با مخاطبان نشریات روابط عمومی انجام شود و مشخص گردد که مخاطبان این نشریات بیشتر جهت کسب اخبار و اطلاعات‌ در حوزه روابط عمومی از این نشریات استفاده می‌کنند با اینکه‌ علاقه‌مندان به مباحث آموزشی هستند و بر حسب میزان‌ تمایلات مخاطب،زمینه مورد توجه و اهمیت مخاطبان در این‌ نشریات بیشتر مورد توجه و تاکید قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.