Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت، اعتبار و اعتماد به واحد روابط عمومی، در پیشبرد اهداف سازمان

نویسنده:

(3 صفحه - از 58 تا 60)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، اعتماد به واحد روابط‌عمومی، مدیر، اعتماد، سازمان، مدیریت، اعتبار و اعتماد، مدیران ارشد، نیروهای درون‌سازمانی، مدیر روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"با توجه به تعریف فوق، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا،یک مدیر روابط عمومی می‌تواند با کمک گرفتن از استعدادهای پیدا و پنهان خود(بالقوه و بالفعل)و همچنین با اخلاق پسندیده و نیکو و با صداقت در گفتار و عمل و البته در نهایت شفافیت و با مهربانی،نه تنها توجه مدیران ارشد، بلکه توجه نیروهای درون سازمانی و مخاطبان را نیز به خود جلب‌ نماید و نزد آنان به درجه‌ای از اعتماد و اعتبار برسد،تا آنها نیز به‌ واحد روابط عمومی اعتماد کامل داشته باشند و به بازگویی‌ مشکلات موجود در محیط سازمان پرداخته و مدیر روابط عمومی‌ را در بر طرف کردن نواقص موجود در سازمان،یاری دهند تا مدیر روابط عمومی نیز با توجه به کسب اعتبار لازم نزد مدیریت ارشد سازمان،در جهت رفع معضلات موجود و البته با کمک مدیریت‌ ارشد سازمان،تلاش کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.