Skip to main content
فهرست مقالات

وقتی احزاب چشم به صندوق رای دوخته اند از قواعد حاکم بر روابط اقتصادی تبعیت می کنند

(1 صفحه - از 62 تا 62)

کلید واژه های ماشینی : احزاب چشم به صندوق رای، بازاریابی آراء و تبلیغات سیاسی، روابط اقتصادی تبعیت، نخستن همایش ملی بازاریابی آراء، قواعد حاکم بر روابط، گفتمان، نام بازاریابی آراء و تبلیغات، تبلیغات سیاسی با حضور نمایندگان، ناسیونالیسم، رژیم پهلوی بحث دوگانه متن

خلاصه ماشینی: "وقتی احزاب چشم به‌ صندوق رای دوخته‌اند از قواعد حاکم بر روابط اقتصادی تبعیت می‌کننند نخستن همایش ملی بازاریابی آراء و تبلیغات سیاسی با حضور نمایندگان اکثر احزاب و گروه‌های سیاسی در پنجشنبه 02 دیماه‌ 68 برگزار شد. در ابتدای برنامه سعید حسینی رئیس هیات مدیره موسسه‌ مطالعاتی اندیشه با توجه به اهداف همایش درباره چرایی انتخاب‌ نام بازاریابی آراء و تبلیغات سیاسی با اشاره به نظریه ماکس و بر جامعه‌شناس آلمانی گفت:وقتی نمایندگان و کاندیداهای‌ احزاب با نگرانی چشم به صندوق رای دوخته‌اند،از قله بلند ایدئو لوژی و آرمان‌گرایی فرود آمده‌اند و از ساز و کار و اصول حاکم‌ بر روابط اقتصادی تبعیت می‌کنند. سپس دکتر غلامرضا کاشی استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه‌ طباطبایی سخن خویش را با بحث پول از نگاه مارکس و نظریه‌ بردیو درباره کلام که نقشی مشابه پول در اندیشه مارکس برای آن‌ قائل است،شروع کرد و افزود کلام تا جایی که بتواند حیرت ایجاد کند و قدرت زایش تو هم را داشته باشد می‌تواند نقش کالای‌ سیاسی را ایفا کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.