Skip to main content
فهرست مقالات

آشپز باشی: این فهرست غذا از کتاب آشپزی یوگا برداشته شده است که محتوی غذاهایی برای روح و جسم شماست

مترجم:

(2 صفحه - از 48 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : سوپ، سوپ گوجه‌فرنگی تفت، قاشق سوپ‌خوری آویشن خشک، قاشق سوپ‌خوری ریحان خشک، قاشق سوپ‌خوری جعفری تازهء خردشده، کیک، فر، قاشق، روغن، قاشق سوپ‌خوری روغن

خلاصه ماشینی: "2)روغن را در ماهیتابه داغ کنید و فلفل و کرفس‌ها را روی حرارت ملایم برای چند دقیقه تفت دهید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) خورش تمپه( TEMPEH ) برای 6 نفر این خورش را در کاسه همراه با برنج،جو یا نان‌ تازه سرو کنید. در این فاصله‌ روغن را در ماهیتابهء جداگانه‌ای گرم کنید و tempeh را در آن تفت دهید تا قهوه‌ای طلایی‌ رنگ شود و درست قبل از کشیدن غذا آن را به‌ خورش اضافه کنید و به آن چاشنی tamari بزنید. -250 میلی‌گرم روغن -450گرم خمیر توفوی سخت -350 گرم شکر قهوه‌ای -پوست و آب 2 عدد لیموترش -550 گرم آرد -یک قاشق سوپ‌خوری بکینگ‌پودر -450 گرم آلوی خشک،خردشده خامهء روی کیک -225 گرم کره -125 گرم عسل -آب 2 عدد لیموترش یا 2 عدد پرتغال -100 گرم پودر شیرخشک -یک قاشق سوپ‌خوری بکینگ‌پودر برای تیزیین: پوست پرتقال یا لیموترش 1)فر را روی 180 درجه سانتی‌گراد(350 درجهء فازنهایت،شماره 4 فر)بگذارید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.