Skip to main content
فهرست مقالات

دوستان شما می گویند...: زیبایی با روش های ساده

(1 صفحه - از 47 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : آب، کالری، هندوانه، پوست، دویدن، پنجه راه رفتن و حرکات، شیر، قدم‌زدن در زیر آب، مزیت آیروبیک در آب، زیبایی با روش، حرکات دست به‌موازات حرکات بدن، راه رفتن، عضلات پا و لگن، تمرینات ورزشی در آب، میزان مصرف کالری، آیروبیک در زیر آب، کالری مصرف، پرداخت مخارج سالن‌های زیبایی، ماسک استفاده، ورزشهای آیروبیک، زیبایی با روشهای ساده، حرکات، دویدن در زیر آب، دویدن و قدم‌زدن، تقویت، راه رفتن در آب، پوست پاک، روح‌نواز آب، اثر آرامش‌بخش آب، در آب

خلاصه ماشینی: "3. هندوانه له کرده را بر روی‌ پوست صورت خود به صورت‌ ماسک استفاده کنید و بعد از 15 دقیقه صورت خود را پاک کنید. 4. مقداری شیر کامل(شیر پرچربی)را بجوشانید و بگذارید تا خنک شود پوست خود را کمی‌ کشیده و شیر را بر روی صورت‌ بصورت ماسک استفاده کنید تا وقتی که کاملا خشک شود. سپس‌ آن را با حوله‌ای که کمی زبری‌ دارد از روی پوست پاک کنید. دویدن و قدم‌زدن در زیر آب،علاوه بر اینکه تمام عضلات پا و لگن را تقویت‌ می‌کند،موجب بهبود و تقویت اعمال دستگاه قلبی-تنفسی می‌شود. اگر شما تازه‌کارید بهتر است که از حرکات سبک و آرام شروع کنید. به‌طور مثال درحالی‌که راه رفتن معمولی 130 کالری مصرف می‌کند،راه رفتن در آب 264 کالری و یا درحالی‌که دویدن در روی زمین 240 کالری‌ مصرف می‌کند،میزان مصرف کالری برای دویدن در زیر آب 340 کالری است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.