Skip to main content
فهرست مقالات

در دور دست، چنین نزدیک

نویسنده:

(2 صفحه - از 54 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : مد ،اجناس ،فروشندگان ،جوان ،کفش ،قیمت ،خریداران ،آرایش ،مارک‌دار ،کالاهای مارک‌دار ،نگاه ،فروشندگان کالاهای خارجی ،پیروی ،اجناس داخل کشور ،قیمت کالایی ،ترجیح ،مارک‌دار بودن اجناس ،اجناس خوب مارک‌دار ،زندگی ،جنس ایرانی ،کیفیت کالاهای داخلی ،جنس‌های گران قیمت‌تر ،جنس اصل ،حد ،ترجیح می‌دهند کالا ،لباسی نو خریداری ،بگوییم جنسی ،حال ،میان جمع انبوهی از خریداران ،جنسی قیمت

خلاصه ماشینی:

"چیزهایی را دیده‌ای که شاید برای افرادی،دیدنش عادی شده ولی تو یکدفعه چشم باز کرده‌ای و با خیل‌ عظمیی از آنها روبرو شده‌ای،می فهمم،حالا افرادی همنوع و شاید هم‌ جنس خودت را دیده‌ای که به گونه‌یا دیگر و شاید بسیار متفاوت‌تر با تو زندگی و امرار معاش می‌کند و... لیلی:که در میان جمع انبوهی از خریداران این اجناس به چشم می‌خورد نظر متفاوتی دارد او می‌گوید:چون علاقهء من بیشتر به مدل‌های ساده‌ است،ترجیح می‌دهم که آنچه استفاده می‌کنم،مطابق با سلیقه‌ام باشد تا اینکه مطابق با سلیقه دیگران،مثلا اگر کفشی به نظرم جالب باشد می‌پوشم‌ و برایم فرقی نمی‌کند ایرانی باشد یا خارجی. آخر مگر یک جوان در ماه چقدر می‌تواند به سینما برود یا با دوستانش در رستوران غذا بخورد؟ نکتهء مهم دیگری که در این میان به چشم می‌خورد میزان اهمیتی است‌ که مشتری‌های خاص برای قیمت کالایی که خریداری می‌کنند،قائل‌اند، طبق تجربهء یکی از فروشندگان اگر جنسی قیمت پایین داشته باشد ممکن‌ است فروش نرود ولی به محض اینکه قیمتش حتی تا دو برابر ارزشش‌ افزایش یابد،خواهان پیدا می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.