Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش و نرمش

(1 صفحه - از 70 تا 70)

کلید واژه های ماشینی : کشش زردپی پشت زانو، مچ پای، تنفس، دست چپ مچ پای، ورزش و نرمش، بدن، شانهء راست، شانهء راست خم، شانهء چپ خم، چانه‌تان

خلاصه ماشینی:

"1-سر خود را روی شانهء راست خم کنید،به طوری که کشش عضله را روی‌ قسمت چپ گردنتان احساس کنید. 4-سر خود را پایین بیندازید،چانه را به طرف سینه بکشید،به طوری که کشش‌ پشت چانه‌تان را احساس کنید. تنفس:طبیعی بالا کشیدن شانه‌ها شانهء راست و چپ را در مجموع هشت مرتبه بالا و پایین ببرید. 2. همان‌طور که شانهء راست خود را پایین می‌آورید، شانه چپ را بالا ببرید. کشش زردپی پشت زانو با دستهای خود مچ پا را بگیرید و به اندازهء هشت‌ شماره خود را پایین نگه دارید. کشش زردپی پشت زانو 1-پاهای خود را دوباره صاف کنید، با دست چپ مچ پای راست را بگیرید و بدن خود را روی پای راست پایین‌ بیاورید. 2-همان حرکت را چهار شماره در طرف چپ انجام بدهید،مچ پای‌ چپ را با دست راست بگیرید و بگذارید دست چپتان رو به بالا برود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.