Skip to main content
فهرست مقالات

نرمش و ورزش

(1 صفحه - از 76 تا 76)

کلید واژه های ماشینی : بازوی، باسن، آرنج، بدن، شیشه، نرمش و ورزش، آرنج دست راست، بازوی چپ پایین، شانهء چپ، مرتبه به‌طرف راست خم

خلاصه ماشینی:

"یک-خم کردن کمر به طرفین حالت شروع:بایستید و پاها را از هم فاصله بدهید، شکم را تو بدهید،باسن را منقبض کنید و کف دستها را رو به بدن بگیرید. این بار بازوی چپ پایین و آرنج دست راست که خم شده‌ بالا می‌آید. )شانهء راست‌ خود را عقب و باسن را جلو نگه دارید. باسن را رو به جلو و وزن‌ بدن خود را به‌طور مساوی روی هر دو پا تقسیم کنید و شانهء چپ را عقب نگه دارید. این احتمالا مؤثرترین نرمش برای‌ کوچک کردن کمر است ولی برای مؤثر بودن‌ آن باید کاملا از یک طرف به طرفی دیگر بروید و نگذارید قسمت بالای بدن به جلو خم‌ شود. 2. هر دو دست را پشت سر خود قرار دهید و به آرامی هشت مرتبه به طرف راست خم شوید. حالت شروع:بالاتنهء خود را موازی با کف‌ اتاق نگه دارید،زانوها را کمی خم کرده و بازوها را به بیرون بکشید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.