Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش و نرمش: چند نرمش برای تقویت بازوها

نویسنده:

(2 صفحه - از 14 تا 15)

کلید واژه های ماشینی : بازوها، شانه‌ها، آرنجها، تنفس، حرکت، تقویت بازوها، کف دستهایتان رو به دیوار، بازوها عمل بازدم، خم، بدن

خلاصه ماشینی: "شکم را تو بدهید باسن را سفت کنید،بدن را بالا بکشید و شانه‌ها را پایین بیاورید 1-بازوها را صاف به دو طرف خود باز کنید،مچ دستها را رو به‌ بالا خم کنید،با کف دستها رو به دیوار مقابل فشار بدهید. تنفس:با پایین آوردن بازوها عمل بازدم و با بالا بردن آنها عمل‌ دم را انجام دهید. قسمت آرنج به پایین به طرف بدنتان‌ خم می‌شود،دستها را مشت کرده و کف آنها را رو به دیوار پشت‌ خود قرار دهید. تنفس:با آوردن بازوها از شانه به پایین به طرف جلو عمل‌ بازدم و با آوردن آنها به حالت شروع،عمل دم را انجام دهید. حالت شروع:بازوها را به دو طرف در ارتفاع شانه‌ها باز کنید و کف دستها را رو به بالا نگه دارید. حرکت چرخاندن بازوها به پشت و آوردن آنها به جلو یک‌ شماره به‌حساب می‌آیند. تنفس:با چرخاندن بازوها به پشت بدن عمل بازدم و با جلو آوردن آنها عمل دم را انجام بدهید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.