Skip to main content
فهرست مقالات

سونا، بهترین وسیله برای تمدد اعصاب و آرامش روحی

(1 صفحه - از 44 تا 44)

کلید واژه های ماشینی : تمدد اعصاب و آرامش روحی ،سونا ،دقیقه داخل حوضچه آب سرد ،لیوان آب میل ،داخل سونای خشک ،دقیقه داخل آب سرد ،استفاده از سونای خشک ،بهترین وسیله ،طریقهء استفاده صحیح ،بخار سونا ،دقیقه ،بیرون آمدن از حوضچه استراحت ،آرامش جسم و جان ،نحوهء صحیح استفاده ،رعایت نکات بهداشتی ،دقیقه خارج ،خشک اشاره ،استفاده ،شادابی و سلامتی ،این‌بار به مدت ،سلامتی روان مفید ،جهت سلامت ،مدتی فراهم ،دوباره خارج ،نکات توجه ،به مدت ،از رعایت

خلاصه ماشینی:

"بسیاری از ما از سونا استفاده می‌کنیم، اما آیا طریقهء استفاده صحیح از آن را می‌دانیم؟در این شماره به نحوهء صحیح استفاده از سونای خشک‌ اشاره می‌کنیم. بعد از رعایت نکات‌ بهداشتی،جهت سلامت خود و دیگران باید به این نکات توجه کنید: 1-ابتدا 4 لیوان آب میل کنید. 2-داخل سونای خشک شوید و به‌ مدت 10 دقیقه بمانید. 3-بلافاصله بعد از 10 دقیقه خارج‌ شوید و 30 ثانیه تا 1 دقیقه داخل‌ حوضچه آب سرد بمانید. (توجه: حتما آرام‌آرام وارد حوضچه شوید تا دمای بدن شما به تعادل برسد. ) 4-بعد از این زمان بلافاصله به داخل‌ سونا برگردید،این‌بار 8 دقیقه بمانید. 5-دوباره خارج شوید و باز مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه داخل حوضچه آب‌ سرد بمانید. 6-دوباره به سونا بروید و این‌بار به‌ مدت 5 دقیقه‌ بمانید. 7-بعد از آن وارد حوضچه آب سرد شوید و 2 الی 3 دقیقه داخل آب سرد مقاومت کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.