Skip to main content
فهرست مقالات

طناب زدن ورزشی کم خرج و مفرح و مفید

(1 صفحه - از 45 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : طناب، طناب زدن ورزشی کم‌خرج، مفرح، طناب‌زدن ورزشی کم‌خرج، طناب‌زدن، افزایش اندازه ماهیچه ساق پا، ماهیچه‌های ساق پا و قسمت‌های، ساق پا و قسمت‌های بالایی، دست می‌دهید چربی‌های، ورزش خوب و قدیمی

خلاصه ماشینی: "طناب‌زدن‌ ورزشی کم‌خرج،مفرح و مفید اگر به جای حذف یک وعده شام،طناب بزنید،90 درصد از آنچه از دست می‌دهید چربی‌های غیرضروری است. به گفته لونارد شوارتز،متخصص قلب و عروق اگر به جای‌ حذف یک وعده شام،طناب بزنید،90 درصد از آنچه از دست می‌دهید چربی‌های اضافه خواهد بود. این ورزش قدیمی برای مقاله با سالخوردگی مفید است. برای طناب‌زدن حتما جایی مثل یک فرش کم‌کرک و راحت را انتخاب کنید و هرگز زوی زمین تخت این کار را انجام ندهید. نخست به مدت 5 دقیقه برای گرم‌کردن‌ بدن خود راه بروید و سپس قوزک پا،ماهیچه‌های ساق پا و قسمت‌های بالایی پا را به آرامی کشش دهید. اگر تازه‌کار هستید از ابتدای جدول شوع کنید،در غیر این‌ صورت از قسمت‌های پیشرفته‌تر شروع کنید و مطمئن‌ باشید در طول یک هفته شاید تغییرات و پیشرفت‌های‌ خود در این برنامه خواهید بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.