Skip to main content
فهرست مقالات

کودکان ادویه تبلیغاتی: کالاهای تجاری

(2 صفحه - از 22 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : کودکان ،تبلیغات ،تلویزیون ،تجاری ،کودکان و نوجوانان ،تبلیغات تجاری تلویزیون ،کودکان ادویه تبلیغاتی ،کالاهای تجاری ،تبلیغات تجاری ،ادویهء تبلیغاتی کالاهای تجاری ،تبلیغات تجاری و مصرفی ،جایگاه کاربرد کودکان و نوجوانان ،مصرفی ،کودکان ادویهء تبلیغاتی ،اهمیت و جایگاه کاربرد کودکان ،نوجوانان در تبلیغات تجاری ،آینده ،کودکان و نوجوانان معصوخم جامعه ،اجتماعی ،اثرات مخرب تبلیغات تجاری ،ذهنی ،ساخت تبلیغات صنعتی و تجاری ،عناصر ،استفاده از کودکان ،جامعه ،تبلیغات تجاری در آثار ،تبلیغات تجاری بر آثار ،پیکرهء جامعه ،تبلیغات پرهیجان تلویزیون ،ابزار

خلاصه ماشینی:

"براستی آیا تبلیغات تجاری‌ تلویزیون و مهمتر از آن استفاده از کودکان‌ و نوجوانان در این تبلیغات تجاری و مصرفی،برای‌ آنها خطری دربردارد یا نه؟ به کارگیرری کودکان و نوجوانان در تولید و ساخت تبلیغات صنعتی و تجاری و گسترش‌ بی‌حد و حصر کاربرد آنها در تبلیغات‌ تلویزیونی،بی‌شک پیامدهای خاصی را در زمان حال و آینده برای جامعه به ارمغان‌ خواهد داشت. ممکن است‌ هم‌اکنون و در زمان ما اهمیت‌ و جایگاه کاربرد کودکان و نوجوانان در تبلیغات تجاری در آثار آن بر پیکرهء جامعه،کاملا مورد سنجش و ارزیابی دقیق قرار نگیرد، اما نتایج حاصله،در آینده‌ای نه چندان‌ دور جلوه‌گر خواهد شد. (به تصویرصفحه مراجعه شود) ممکن است‌ هم‌اکنون و در زمان ما اهمیت‌ و جایگاه‌ کاربرد کودکان‌ و نوجوانان در تبلیغات‌ تجاری بر آثار آن بر پیکرهء جامعه،کاملا مورد سنجش‌ و ارزیابی دقیق‌ قرار نگیرد،اما نتایج حاصله، در آینده‌ای نه‌ چندان دور جلوه‌گر خواهد شد"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.