Skip to main content
فهرست مقالات

پشت

نویسنده:

(2 صفحه - از 58 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : عضله‌های قسمت پایین شکم، قسمت پایین کمر، زمین، گودی کمر، نرمش عضلات شکم، حرکت، نشستن، حرکت عمل بازدم، بازوها، ناراحتی‌هایی در قسمت پایین

خلاصه ماشینی: "چنانچه دچار پشت درد می‌شوید این نکات مهم را به‌خطر بسپارید: 1 صاف باسیتید و بالاتنهء خود را بالا بکشید. 2 هنگام دراز شدن و بالا بردن شکم،عضله های قسمت پایین شکم را تو بدهید. 7 اشخاص قد کوتاه چنانچه هنگام نشستن پایشان به زمین نمی‌رسد باید چهارپایه‌ای‌ زیر پای خود قرار دهند. حالت شروع: روی پشت خود دراز بکشید،زانوها را خم کنید و کف پاها را به‌راحتی روی زمین قرار بدهید. همان‌طور که‌ گودی کمر را به‌ زمین فشار می‌دهید عمل بازدم را انجام دهید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) 2 یک بار دیگر گودی کمر را روی‌ زمین‌ فشار بدهید سپس‌ آهسته پاها را روی زمین بیاورید،باز هم سعی کنید گودی کمر را روی زمین نگه دارید. حالت شروع: روی پشت خود دراز بکشید و بازوها را در کنارتان‌ قرار بدهید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) 2 همان‌طور ادامه دهید تا قسمت بالای پشتتان از زمین بلند شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.