Skip to main content
فهرست مقالات

استرس و روشهای غلبه بر آن

نویسنده:

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : استرس ،استرس و روشهای غلبه ،مواد غذایی ضد استرس ،منیزیم ،ویتامین سی ،بدن ،کاهش استرس ،ذهن ،مواد غذایی ،ایجاد خاصیت ضد استرس کافی ،روز تعطیل ،استراحت ،روش ایجاد فشارهای روانی ،زندگی ،جسمی ،استرس روزهای تعطیل ،ضد استرس ،فشارهای روانی غیرضروری اجتناب ،احساس ،فشارهای روانی غیر ،میزان ویتامین سی ،روشهای کاهش استرس ،مشکلات ،مشکل مواد ،کاهش فشارهای ناشی از استرس ،مواد روان‌گردان ،غلبه بر استرس ،میلی‌گرم ،استرس زندگی ،کاربران مواد

خلاصه ماشینی:

"این روش ایجاد فشارهای روانی بیشتر می‌شود،اگرچه شاید در ابتدای امر به نحوی آشکار موجب کاهش‌ استرس شود،اما کاربران مواد در چرخه‌ای اسیر می‌شوند. بنابراین یک روز تعطیل که می‌تواند فرصتی مناسب برای استراحت‌ و تفریح باشد،تبدیل به زمانی با یک سری از کارهای عادی روزانه‌ و حتی شاید بیشتر،می‌شود و این خود مولد استرس است،اگرچه‌ بعضی از استرسها طبیعی است ولی تداوم آن بدون استراحت و تسکین‌ اعصاب می‌تواند در نهایت منجر به صدمهء جسمی و مهمتر از آن روحی‌ شود. استرس می‌تواند ذخایری‌ از مواد مغذی مهم را به میزان یک سوم تقلیل دهد و این بدان معنی است که مجموعه ایمنی بدن شما ضعیف شده و بیشتر مستعد بیماریهایی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا هستید. در اینجا مادهء مغذی‌ ضد استرس را بیان می‌کنیم: ویتامین ای:جالب است بدانید که ویتامین ای‌ برای اولین بار از روغن جوانه گندم به دست آمده،در غذاهایی نظیر جوانهء گندم و اسفناج وجود دارد و می‌تواند مقاومت بدن را افزایش دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.