Skip to main content
فهرست مقالات

تأثیر ورزش بر کاهش درد بانوان

نویسنده:

(2 صفحه - از 62 تا 63)

کلید واژه های ماشینی : تأثیر ورزش بر کاهش درد، کاهش درد بانوان، لگن خاصره عمل بازدم، لگن خاصره، پتاسیم، مقدار مایعات و نمک بدن، مایع، ناراحتیها، عضلات شکم، مصرف

خلاصه ماشینی: "ورزش برای تخفیف این ناراحتیها بیش از اندازه مؤثر است و موجب تعرق بیشتر می‌شود و از این‌رو مقدار مایعات و نمک بدن را کاهش می‌دهد. تمامی نرمشهایی که در این کتاب آمده به شما کمک می‌کنند تا ناراحتیهای قاعدگی خود را کاهش دهید. یک (به تصویرصفحه مراجعه شود) 1 بایستید و زانوها را کمی خم کنید و پاها را کمی بیش از عرض‌ باسن از هم فاصله‌ بدهید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) دو (به تصویرصفحه مراجعه شود) 1 پاها را کمی‌ بیش از عرض‌ شانه فاصله بدهید و به حالت چمباتمه‌ زدن پایین بیایید، زانوها را مستقیما بر روی پنجه خم کرده و پاشنه‌ها را روی‌ زمین نگه دارید. عمل دم را انجام دهید و عضلات شکم را منقبض کنید و تا پنج‌ بشمارید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) 2 عمل بازدم را انجام بدهید و عضلات شکم را آزاد کنید. ده مرتبه شکم را تو بدهید و آزاد کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.