Skip to main content
فهرست مقالات

بازار اینترنتی

(3 صفحه - از 24 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : بازار اینترنتی، بیمه، بروکرها، اطلاعات، بیمه‌گران، ریسک‌های، بیمه‌گذار، تجارت الکترونیکی، تجارت، بروکرها جهت تمایز از بازار

خلاصه ماشینی: "توسط بازار اینترنتی‌ دیگر احتیاجی نیست که بروکرها جزئیات‌ ریسکی یکسان را به سیستم پشتیبانی‌ دفتر خود و سیستم بیمه‌گران دیگر ارسال‌ کنند،روشهای مختلفی جهت انجام این‌ کار وجود دارد. یک نمونه از این منابع برنامه‌های بازاریابی تیم مشاوران‌ الکترونیکی AXA می‌باشد،بروکرهایی‌ که خود را از رقابت حاکم متمایز می‌کنند همانهائی خواهند بود که از منابع بهترین‌ استفاده را می‌برند به‌علاوه،ما چگونه از سیستم اداری حمایتی خود استفاده کنیم که‌ سود یکپارچگی بازار اینترنتی با سیستم‌های‌ بیمه‌گران را به حداکثر برسانیم؟ موثرترین فرآیندهای کاری شامل تنها یکبار دارای رمز کردن داده‌ها است. بازار اینترنتی به بیمه‌گران و بروکرها یک‌ امکان موثر جهت انجام تجارت ارائه‌ می‌دهد و طرفین می‌توانند از طریق کار با یکدیگر یک وسیله کارا در راستای به‌ کارگیری چارچوب بازار اینترنتی برای انجام‌ دادن تجارت فراهم آورند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.