Skip to main content
فهرست مقالات

لغزش از استانداردها

(3 صفحه - از 29 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : بیمه‌ای، بیمه‌گران، استانداردهای، بروکرها، بروکر، بروکرها از بیمه‌گران دریافت، مشتری، خدمات، بازار، بیمه‌نامه

خلاصه ماشینی: "سوالی که در اینجا وجود دارد این‌ است که آیا این فشار،مثلا بازار رقابتی‌ در حال پیشروی و حرکتهایی توسط برخی بیمه‌گران برای خارج کردن برخی‌ سرویس‌های خاص تاثیر منفی برروی این‌ استاندارها داشته است؟ تحقیقی که در سال گذشته برروی‌ insurance brokers association british انجام شد نشان از وجود رضایت‌ بیشتری در بین بروکرها به شرط مدنظر قرار دادن استانداردهای خدماتی داشت. او در این‌باره توضیح می‌دهد:"در حالی که پیشرفت‌هائی‌ در ارائه مدارک بیمه‌نامه وجود داشت،این مسئله در بازار به صورت یک شکل و هماهنگ‌ اتفاق نیفتاده و هنوز کارهای زیادی باقی ماند که باید انجام شود،به‌علاوه تعهد در قبال‌ خسارت و ارتباطی پیرامون خسارتها،گزینه‌هائی هستند که احتیاج پیشرفت دارند. ارائه خدمات بیمه‌ای ویژه،فقط مسئله‌ای‌ مربوط به بخش بیمه‌ای اشخاص‌ نیست،این مسئله امروزه در حال ورود به‌ عرصه تجارت است،پس با توجه به وضع‌ موجود،بروکرها باید چه میزان تاثیر برروی‌ استانداردهای خدماتی که دریافت می‌کنند را انتظار داشته باشند؟ andy hawkes مدیر اداری solution thb risk ،نکته‌ای مثبت را یادآوری‌ می‌نماید:"برخی از بیمه‌گران و نمایندگان‌ آن‌ها راه‌های بسیار مناسب برای بیمه‌های‌ خرد و عمومی بدست آوده‌اند. hawkes گفت:بیمه بازرگانی مسئله پیچیده‌ای است،مشتریان به دریافت خدمات رو دررو از بروکرها ارزش می‌نهند،پس چرا بیمه‌گران تصور می‌کنند که کامپیوتر می‌تواند جایگزین تمامی مراحل صدور بیمه‌نامه توسط انسان شود؟بروکرها زمانی که به رابطه رودررو احتیاج داشته باشند آن را می‌طلبند و این چالشی است که بیمه‌گر با آن برخورد می‌کند،یکی از مسائل اخیر که برروی استانداردهای خدماتی تاثیر می‌گذارند عدم تمایل‌ بیمه‌گران در این خصوص است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.