Skip to main content
فهرست مقالات

کیفیت: تصویر خرد، تصویر کلان

(2 صفحه - از 68 تا 69)

کلید واژه های ماشینی : کیفیت ،کارکنان ،تصویر خرد ،تصویر کلان ،درمانگاه ،رضایت مشتری ،کیفیت مطلوب ،کیفیت مطلوب نازمند اصلاح ،کیفیت مورد انتظار ،کشاورزی ،حاصل کارش با کیفیت مطلوب ،محصول ،کارکنان درمانگاه ،درمانگاه شروع به آموزش تغذیه ،تولید محصول ،کیفیت مطلوب موثر ،سوء تغذیه ،کافی ،دست‌یابی به کیفیت ،کار ،اصلاح مستمر شرایط محیطی ،غذای بیشتری فراهم ،دست‌یابی به کیفیت مطلوب ،محیط کار ،آلودگی صوتی حاصل ،جنبه به موضوع کیفیت ،اصلاح مستمر اجزا ،خدمت برخوردار از کیفیت ،کار و تلاش ،فعالیتی نیازمند اصلاح

خلاصه ماشینی:

"کیفیت:تصویر خرد؛تصویر کلان محمد شلیله در تصویری خرد،دستیابی به کیفیت مورد انتظار یا کیفیت مطلوب‌ از انجام هر فعالیتی نیازمند اصلاح مستمر اجزا و کل فرایندی است‌ که قرار است کیفیت مورد انتظار را فراهم سازد؛فرایندی که‌ مهمترین اجزای تشکیل دهنده‌اش مدیریت موثر،دانش و تجربه‌ کافی،روشها و دستورعملهای روشن،ابزار و وسایل مناسب و مورد نیاز،برنامه‌ریزی سنجیده و مانند اینهاست که همگان بر سر آن‌ توافق دارند ومعترفند که نقصان در هر یک از این اجزا می‌تواند به‌ کاهش کیفیت فعالیت موردنظر بینجامد. برای‌ مثال اگر نیروی کاری که قرار است در تولید محصول یا خدمت‌ برخوردار از کیفیت مورد انتظار و مطلوب مشارکت کند،از حقوق‌ و مزایای کافی که بتواند با آن زندگی‌اش را بگرداند برخوردار نباشد،امنیت شغلی نداشته باشد و هر آن در معرض از دست دادن‌ کارش باشد،در محیط کار مورد احترام قرار نگیرد،خلاقیتها و ابتکارتش مورد توجه کافی قرار نگیرد،نمی توان انتظار داشت که‌ حاصل کارش با کیفیت مطلوب همراه گردد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.