Skip to main content
فهرست مقالات

حضور صمیمانه وزیر آموزش و پرورش در سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان

سخنران:

(4 صفحه - از 4 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : انجمن اولیا و مربیان، آموزش و پرورش، مدرسه، انجمن اولیا و مربیان حضور، سازمان مرکزی انجمن اولیا، تربیت، مردم، مدیران، وزیر آموزش و پرورش، اسلامی، خانواده‌ها، کودک، خانواده‌های اسلامی نظام تربیتی، اولیا و مربیان جایگاه، کمک، همکاران، پرورش در سازمان مرکزی، حضور تعیین‌کنندهء انجمن اولیا، حضور صمیمانه، مدیران مدارس انجمن، مربیان حضور پیدا، کار، حضور صمیمانهء وزیر آموزش، رایحهء خوش حضور مردم، مشکلات آمزوش و پرورش استفاده، کتاب، فرهنگ، مشکلات، فرزندش کمک مالی، مردم انگیزهء حضور در مدرسه

خلاصه ماشینی: "من وظیفهء خود می‌دانم که از شاخه‌های مختلف معانت بازدیدهایی داشته‌ باشم و حضور مستقیم در آن‌ها پیدا کنم و این کار را از انجمن اولیا و مربیان آغاز کرده‌ام،زیرا این سازمان از اهمیتی خاص در جهت‌ اعتلای تعلیم و تربیت در کشور برخوردار است. ما به کمک مردم می‌توانیم‌ مشکلات کلان آموزش و پرورش را حل کنیم و برای این کار باید انحصارها را بشکنیم. البته قبول داریم که آگاهی‌ بخشی به مدیران بسیار ضرورت دارد و حضور من در میان شما نیز از همین مقوله است تا مدیران ما احساس کنند که انجمن اولیا و مربیان جایگاهی والا دارد. اگر نگاه ما یا مدیران مدارس این باشد که صرفا از کمک‌های مالی والدین استفاده کنیم و از پیش نهادها و توانمندی‌های تخصصی آنان هیچ گونه بهره‌ای نبریم،در کار خود موفق نخواهیم شد. در این جا باید اضافه کنیم که حضور تعیین‌کنندهء انجمن اولیا و مربیان در مدرسه نیز از معیارهای مهم‌ است،مشروط بر آن که پاسخگوی نیازها باشد. فرض بفرمایید اگر فیلم خوبی اکران شده است،انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش می‌توانند حضور فعال داشته باشند و تماشای آن را به مردم و خانواده‌ها توصیه کنند. در شرایطی که بچه‌ها فضایی برای تفریح پیدا نمی‌کنند و خدای ناکرده ممکن است در معرض آسیب‌های‌ مختلف قرار گیرند،چنین فکری تنها با کمک اولیا قابل اجراست، چرا که در مسئولیت آموزش و پرورش نیست که روز جمعه نیز مدرسه باز باشد و زیر نظر مدیر یا یکی از همکاران بچه‌ها بیایند و بازی کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.