Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی و بازاریابی

(4 صفحه - از 9 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : بازارهای ،بازاریابی ،روابط‌عمومی ،کارکنان ،روابط‌عمومی و بازاریابی ،رابطه بازاریابی و روابط عمومی ،تبلیغات ،روابط عمومی ،مشتری ،فروش ،سازمان ،مدیر ،هدف بازاریابی ،روابط عمومی و بازاریابی ،عملکرد ،هدف بازاریابی ایجاد تعادل ،اهداف ،روابط‌عمومی و بازاریابی وظایف ،مدیر روابط‌عمومی سازمان ،بازاریابی شرکت ،وظایف ،تعریف روابط‌عمومی و وظایف ،بازاریابی و روابط‌عمومی ،تعریف ،انسان ،فروش کالاهای جدید ،تبلیغ کالاها و خدمات جدید ،قسمت بازاریابی شرکت ،فروش کالاهای موجود ،بازاریابی شرکت و سازمان

خلاصه ماشینی:

"چه کسی امروز می‌تواند مدعی‌ باشد نقش یک کنفرانس مطبوعاتی کمتر از شیوه‌های دیگر فرآیند پیچیده بازاریابی‌ است؟ رابطه بازاریابی و روابط عمومی‌ چگونه است؟ «کاتلر»و«مینداک»رابطه بازاریابی و روابط عمومی را تحت یک الگو به 5 حالت‌ احتمالی زیر تقسیم می‌کنند: الگوی شماره یک:جدا اما با وظایف‌ یکسان الگوی شماره دو:یکسان اما با وظایف‌ مرتبط (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) الگوی شماره سه:بازاریابی به عنوان یک‌ وظیفه یا عملکرد حاکم الگوی شماره چهار:روابط عمومی به‌ عنوان یک وظیفه یا عملکرد الگوی شماره پنج:روابط عمومی و بازاریابی وظایف مشابهی هستند مدیر سازمان با توجه به نوع نگاهی که‌ به این الگو و یا الگوهایی از این قبیل داشته‌ باشد می‌تواند سازوکار و ساختار بازاریابی‌ شرکت خود را طراحی کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.