Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در اطلاع رسانی

نویسنده:

(6 صفحه - از 32 تا 37)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، روابط‌عمومی دیجیتال، روابط عمومی دیجیتالی، روابط عمومی، فناوری‌های نوین، مخاطبان، اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی دیجیتال و نقش، فناوری‌های نوین ارتباطی، سازمان

خلاصه ماشینی:

"به این ترتیب شهروندان‌ قادر خواهند بود در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر جایی که باشند بتوانند به خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته‌ باشند به قولی در دوران معاصر روابط عمومی‌ها،سازمان‌های‌ 24(به‌صفحه تصویرمراجعه شود)7 نامیده می‌شوند که به معنی 24 ساعت کار در هفت روز هفته است. (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) روابط عمومی‌های مدرن به مدد فناوی‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی خدمات و اطلاعات را به شیوه‌های نوین و با سرعت و دقت بسیار به افراد ارائه می‌کنند زمینه‌های تحقق روابط عمومی دیجیتالی: سازمان‌ها و موسسات در جامعه اطلاعاتی گریزی جز استفاده‌ از فناوری ICT جهت ارائه خدمات به شهروندان ندارد و در این‌ راستا روابط عمومی‌ها نیز به منظور اطلاع‌رسانی،تبلیغ و اقناع و خدمات‌دهی به مخاطبان نیازمند استفاده از فناوری‌های نوین‌ اطلاعاتی و ارتباطی هستند. آنان می‌بایست با تحولات حوزه فناوری‌های ارتباطی‌ آشنا شده و با مجهز کردن خود به دانش مورد نیاز از جمله‌ افزایش مهارت‌های کار با رایانه و اینترنت در بعد نرم‌افزاری و امکانات سخت‌افزاری لازم،حرکت به سمت‌وسوی روابط عمومی‌ دیجیتالی را آغاز کنند تا زمانی که روابط عمومی‌ها تغییرات لازم‌ را در خود ایجاد نکنند و متوجه تغییرات مخاطبان خود نشوند،به‌ روابط عمومی دیجیتال تبدیل نخواهند شد. رهبری سازمانی که در راس هرم‌ سازمانی قرار دارد،می‌تواند با اندیشیدن‌ تدابیر لازم و حمایت از طرح‌های‌ پیشنهادی روابط عمومی‌ها را برای‌ رسیدن به اهداف خود یاری رساند (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) سیستم‌های ارتباطی باید طوری طراحی شوند که هم‌ اطلاع‌رسانی و هم ایجاد مشاوره مطلوب برای مدیریت سازمان‌ و نهاد با توجه به حوزه‌های وظیفه‌ای متفاوت،هماهنگی لازم‌ به عمل آید که بتواند با انسسجام،بانک‌های اطلاعاتی نامتجانس‌ را فراهم آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.