Skip to main content
فهرست مقالات

درباره: بازار میوه ژاپن و ظرفیت مهیای آن (اداره اول آسیای دور و اقیانوسیه وزارت امور خارجه)

(1 صفحه - از 41 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : ژاپن ،بازار واردات مواد غذایی ژاپن ،واردات ،بازار میوه ژاپن و ظرفیت ،میوه ژاپن و ظرفیت مهیای ،مواد غذایی ،بخش زیادی از کنسانتره انار ،میوه ژاپنی‌ها مقررات ،کنسانتره انار در مصارف دارویی ،محصولات ،پسته ،واردکنندگان مواد غذایی در جهان ،وزارت امور خارجه ،مصرف ،محصولات غذایی وارداتی ،سم ،لیست سیاه واردات ،انار و کنسانتره انار ،استانداردهای ،بازار ژاپن شناسایی ،دارویی ،مواد غذایی و میوه ،شناسایی ،سهمیه ،واردات میوه ،بازار میوه در ژاپن ،میوه‌ها و محصولات غذایی ،پسته ایرانی ،ایرانی ،بخش صادرات میوه

خلاصه ماشینی:

"به‌عنوان مثال،گیلاس از جمله میوه‌هایی است که‌ در ژاپن نیز تولید می‌شود،لذا ژاپنی‌ها سهمیه‌ معینی برای واردات گیلاس از آمریکا تعیین‌ کرده‌اند که محصول داخلی آنان آسیب نیند. البته بحث بازار میوه در ژاپن همانند دیگر امور تجاری این کشور پیچیدگی‌های خاصی دارد که مساله کیفیت کالاهای صادراتی به‌این کشور و رعایت استانداردهای مطلوب آن باتوجه به سطح‌ بالای تکنولوژیکی ژاپن،انتظارات بالای‌ مصرف‌کنندگان،مقررات دقیق و چند لایه نظارتی‌ و بهداشتی و نیز بازار رقابتی شدید شرکت‌های‌ واردکننده توزیع‌کننده و دست‌اندرکار مواد غذایی‌ و میوه و بسیاری دیگر از موارد،ویژگی‌های این‌ بازار است و رعایت دقیق و کامل آن‌ها شرایط موفقیت در آن بازار می‌باشد. به‌عنوان مثال،در نمایشگاهی در سال گذشته در توکیو که غرفه‌ای نیز از ایران وجود داشت و در جلوی این غرفه ظرفی از پسته ایرانی‌ برای بازدیدکنندگانی قرار داده شده بود،برخی از بازدیدکنندگان ژاپنی اظهار می‌داشتند که برای‌ اولین بار است که پسته را می‌بینند و از آن‌ می‌خوردند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.