خلاصه ماشینی:
"اما بر چه نوع حمایتی باید تاکید داشت؟مخاطبان موردنظر ما چه کسانی هستند؟ خدمات بایستی به چه صورت،با کدام روش و از طریق کدام سازمان و با چه منابعی ارایه شود؟ کمیسیون بازرگانی بین المللی (ITC) باور دارد که بهترین راه برای تضمین منابع موثر تامین مالی در درون شبکه حمایت بازرگانی ملی،راهبرد صادرات ملی است.
برای اطمینان از اینکه روند کار استراتژی ملی در چارچوب شبکه مشارکتی بخش خصوصی-عمومی(که به نظر کمیسیون بازرگانی بین المللی،این شبکه کلید موثر استراتژی توسعه میباشد)قرار گیرد،هر گروه ملی شرکتکننده در گفتگوهای نشست مدیریت اجرایی (Executive Forum) باید مقامات ارشد دولتی و نماینده بر جسته بخش بازرگانی مربوطه خود را دعوت کند.
"کمیسیون بازرگانی بین المللی"در این نشست کوشش کرد نظریاتی را که در نشستهای قبلی مورد بحث قرار گرفته بود،جمعآوری کند و الگوی واحدی با بیشترین کار آرایی در امر صادرات ملی و دستیابی به رقابت سالم در مقطع بین المللی ارایه دهد."