Skip to main content
فهرست مقالات

برای تبلیغ اجناس خود با بنیاد رودکی مشورت کنید

نویسنده:

(1 صفحه - از 14 تا 14)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغ، بنیاد رودکی، تئاتر، خسیس، ابوالفضل پورعرب به تالار وحدت، تالار وحدت، ابوالفضل پورعرب، نمایش، ال‌جی، جارو برقی ال‌جی تبلیغ

خلاصه ماشینی:

"در بخشی از آن خبر ضمن اشاره به ناپدید شدن و متوقف ماندن اجرای نمایش «خسیس» (که بعدا آغاز شد) بازیگر آن نمایش به این نکته اشاره می‌کند که پورعرب در اجرای ویژه‌ای که برای شرکت «ال‌جی» داشته، بازیگران خود را مجبور می‌کند تا با چسباندن پوسترهای تبلیغاتی «ال‌جی» در صحنه و دست گرفتن جارو برقی ال‌جی و تبلیغ کلامی این شرکت در میان دیالوگ‌های این نمایش؛ به روی صحنه بروند!!!راستی مسئول این حرکت ضدفرهنگی کیست؟بنیاد رودکی یا ابوالفضل پورعرب؟! آیا گمان می‌کنید آن تماشاگر، آن نوجوان یا آن خانواده‌ای که برای نخستین بار آن هم به خاطر اسم ابوالفضل پورعرب به تالار وحدت می‌رود، تئاتر دیگری به غیر از آن‌چه دیده و در آن تبلیغات شرکت ال‌جی بوده را خواهد پذیرفت؟بنیاد رودکی اگر چنین روندی را ادامه دهد نباید تردید کند که آیندگان از این بنیاد به‌عنوان یک بنگاه تجارتی یاد خواهند کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.