Skip to main content
فهرست مقالات

به دور از سینمای خاص اسکورسیزی: نگاهی به فیلم دارودسته نیویورکی به بهانه اکران در سینماهای تهران

نویسنده:

(1 صفحه - از 17 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : فیلم ،سینماهای ،سینمای خاص اسکورسیزی ،اسکورسیزی ،فیلم دارودسته نیویورکی ،مارتین اسکورسیزی لقب بچه سینما ،دار و دسته‌های نیویورکی ،بهانه اکران در سینماهای تهران ،مارتین اسکورسیزی ،آمستردام ،فیلم دار ،تصویر کشیدن صحنه‌های جزئی فیلم ،دانیل دی‌لوئیس ،بیل قصاب ،دی‌کاپریو ،کشیدن صحنه‌های جزئی فیلم نشان ،نقش بیل قصاب ،بازیگر ،دی‌کاپریو در نقش آمستردام ،امریکای ،اسکورسیزی سعی ،اسکورسیزی بیش ،قرن نوزدهم ،شخصیت‌های آمستردام و جنی ،دی‌لوئیس تمام بازی‌ها ،دانت ،راننده تاکسی ،دسته‌های نیویورکی باز ،دی‌لوئیس و اسکورسیزی ،اسکورسیزی خاطره بازی

خلاصه ماشینی:

"ج. آزبریفیلم‌برداری: مایکل بالهاوستدوین: تلماشون میکرموسیقی: یشر کابریل، هوارد شورطراح صحنه: دانته فره‌تیبازیگران: دانیل دی‌لوئیس، لئوناردو دی‌کاپریو، لیام نیسن، کامرون دیاز، جیم برودنبت، هنری تامس، برندان گلیسنخالق فیلم‌های بزرگی چون راننده تاکسی، تنگه‌ی وحشت و عصر معصومیت، این بار با اثر عظیمی به نام «دار و دسته‌های نیویورکی» بازگشته و از همه مهم‌تر این‌که بتوان دار و دسته‌های نیویورکی را در سالن سینماهای تهران از نزدیک به تماشا نشست. این بار هم اسکورسیزی داستان جذابی را برای برگرداندن به فیلم انتخاب کرده او درگیری‌های خیابانی قرن نوزدهم را جلوی دوربین می‌برد, که در آن دار و دسته‌های نیویورکی با همه‌ی خشونت‌شان به تصویر کشیده می‌شوند. او سعی کرده با ایجاد یک داستان عاشقانه میان آمستردام و جنی و ماجرای انتقام از بیل رابطه‌ی نزدیکی با حال و هوای قرن نوزدهم برقرار کند. اسکورسیزی بیش از 100 میلیون دلار برای به تصویر کشیدن آمریکای آن دوره خرج کرده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.