Skip to main content
فهرست مقالات

سینمای جهان در خانه

نویسنده:

(1 صفحه - از 22 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : فیلم‌های ،شبکه‌ی ویدئویی ،سینمای جهان در خانه ،توزیع فیلم‌های هندی موافق ،مخاطبان ،مخاطب فیلم‌های دست‌چندم ایرانی ،مخاطبان شبکه‌ی ویدئو ،مؤسسه‌ی رسانه‌های تصویری ،سینمای خانگی ،فیلم‌های روز دنیا ،فیلم‌های هندی ،تماشاگران سینماها ،تلویزیونی ،توزیع ،مردم تابع شرایط خاص رسانه‌ها ،حال حاضر ویدئو ،رقابتی ،مردم ،نمایش ویدئویی ،فیلم‌های هندی هم علاقه ،سینمای هند ،کیفیت بالا ،روز دنیا از طریق ویدئو ،دانش تصویری مردم ،تصویر تأثیری بر تعداد تماشاگران ،مسأله بازار فیلم‌های ،ویدئو به دست مخاطبان ،تأثیر ،مخاطبان توزیع ،تأسیس نحوه‌ی خرید بهتری

خلاصه ماشینی:

"البته من نمی‌دانم که منظور شما بحث لغوی است یا تعریف دیگر، اما این سیستم چه با نام سینمای خانگی یا به تعبیر دیگر، «نمایش ویدئویی»، سیستمی است که در حال حاضر وجود داشته و عده‌ی بسیاری از آن استفاده می‌کنند. اگر فیلم‌های روز دنیا از طریق ویدئو به دست مخاطبان برسد صددرصد باعث رشد دیدگاه و دانش بصری خواهد بود. تا جایی که شنیده‌ام این شرکت‌های تازه تأسیس نحوه‌ی خرید بهتری نسبت به مؤسسه‌ی رسانه‌های تصویری دارند و فیلم‌ها را با شرایط بهتری برای مخاطبان توزیع می‌کنند. چون تا پیش از این رسانه‌های تصویری هرطور که می‌خواست فیلم‌ها را می‌خرید و رقابتی در شبکه‌ی وجود نداشت. این فیلم‌ها توسط تهیه‌کنندگان به شبکه‌ی ویدئویی واگذار شده است؟بله، اما چیزی که برای من جای تعجب دارد این است که فیلم‌های «ترنج» و «عشق و مرگ» که فیلم‌های مناسبی برای شبکه‌ی ویدئویی هستند چرا تاکنون توزیع نشده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.