Skip to main content
فهرست مقالات

Action research and the EFL teacher

نویسنده:

ISC (7 صفحه - از 19 تا 25)

کلیدواژه ها :

پژوهش کاربردی ،آموزش زبان دوم ،فراگیری زبان دوم

کلید واژه های ماشینی : نتایج پژوهش‌های زبان‌آموزی بهره، EFL، مدرسان زبان از نتایج پژوهش‌های، آموزش زبان دوم، محیط آموزش امری اساسی، تجربهء مستقیم مدرس، پژوهش، قالب تدریس زبان، مسائل مربوط به محیط آموزش، Action

در سال‌های اخیر،مدرسان زبان از نتایج پژوهش‌های زبان‌آموزی بهره زیادی برده‌اند.با این وجود،هنوز هم‌ لازم است برای یافتن پاسخ مشکلات در کلاس‌ها،خود درگیر پژوهش شوند.این امر بویژه در مورد آموزش زبان‌ دوم ضرورت پیدا می‌کند؛زیرا در این‌جا تجربهء مستقیم مدرس از مسائل مربوط به محیط آموزش امری اساسی‌ است.در این مقاله سعی شده است که پژوهش کاربردی تعریف و در قالب تدریس زبان دوم قرار داده شود.

خلاصه ماشینی:

"با این وجود،هنوز هم‌ لازم است برای یافتن پاسخ مشکلات در کلاس‌ها،خود درگیر پژوهش شوند. این امر بویژه در مورد آموزش زبان‌ دوم ضرورت پیدا می‌کند؛زیرا در این‌جا تجربهء مستقیم مدرس از مسائل مربوط به محیط آموزش امری اساسی‌ است. در این مقاله سعی شده است که پژوهش کاربردی تعریف و در قالب تدریس زبان دوم قرار داده شود. کلید واژه‌ها:پژوهش کاربردی،آموزش زبان دوم،فراگیری زبان دوم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.