Skip to main content
فهرست مقالات

Teaching vocabulary items through contextualization and picture to elementry EFL students

نویسنده:

ISC (9 صفحه - از 25 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : EFL ،Teaching ،دانش‌آموزان ،تصویر ،آموزش ،افزایش میزان واژگان دانش‌آموزان ،بررسی نتایج پس‌آزمون مشخص ،واژگان ،Picture Elementary EFL Students ،کلاس واژگان از طریق تصویر ،آموزش واژگان از طریق تصویر ،افزایش سطح دانش واژگانی دانش‌آموزان ،آموزش واژگان به دانش‌آموزان ایرانی ،بررسی میزان تأثیر آموزش واژگان ،لغات ،تست پس‌آزمون از دانش‌آموزان ،تست پیش‌آزمون از دانش‌آموزان ،جهت بررسی میزان تأثیر آموزش ،اطلاعات از روش‌های آماری ،ANOVA ،تجزیه و تحلیل اطلاعات ،Teaching Vocabulary Items Through ،پس‌آزمون ،متن به دانش‌آموزان ایرانی ،گروه همگن ،Vocabulary Items Through Contextualization Picture ،اختلافات معنی‌داری ،سو ،تصویر و متن ،تست استاندارد عمومی زبان

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) Teaching Vocabulary Items Through Contextualization and Picture to Elementary EFL Students چکیده این تحقیق جهت بررسی میزان تأثیر آموزش واژگان از طریق‌ تصویر و متن به دانش‌آموزان ایرانی که در سطح مبتدی هستند، انجام شده است. در جلسهء اول جهت تعیین این که:«آیا اختلاف معنی‌داری بین سه گروه وجود دارد یا خیر؟»تست‌ پیش‌آزمون از دانش‌آموزان گرفته شد. نتایج نشان داد که گرچه‌ تصویر و متن هردو باعث افزایش میزان واژگان دانش‌آموزان‌ شدند،ولی به نظر می‌رسد که تصویر بهتر از متن عمل کرده‌ است؛بدین معنی که گروه تصویری به‌طور قابل ملاحظه‌ای‌ بهتر از دو گروه دیگر بودند. بنابراین،نهایتا این نتیجه به دست‌ آمد که در آموزش واژگان به دانش‌آموزان ایرانی،تصاویر نقش‌ عمده‌ای داشته و باعث افزایش سطح دانش واژگانی‌ دانش‌آموزان شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.