Skip to main content
فهرست مقالات

Who is a good teacher from the students'' point of view

نویسنده: ؛

زمستان 1380 - شماره 63 (6 صفحه - از 35 تا 40)

کلیدواژه ها : آموزش زبان ،تدریس مؤثر ،مهارت در تدریس ،معلم خوب ،فرایند تدریس

کلید واژه های ماشینی : مهارت در تدریس ،طرفی نیازمند منابع کافی ،نظرخواهی از زبان‌آموزان ،نظرخواهی ،آموزش زبان ،مساء شناختی ،RCO ،تدریس مؤثر ،زبان انگلیسی ،RCO > ،< RCO ،برخوردار ،خاصی برخوردار ،مؤثر ،آگاه

آموزش زبان دوم فرایندی است بسیار پیچیده که از طرفی نیازمند منابع کافی و مناسب و از طرف دیگر نیازمند مهارت در تدریس‌ است.توجه به مساء شناختی،روانی و اجتماعی زبان‌آموزان از جمله ملزومات مهارت در تدریس زبان است و البته در این حیطه‌ نظر زبان‌آموزان نیز از اولویت خاصی برخوردار می‌باشد.در این تحقیق،با نظرخواهی از زبان‌آموزان،اولویتهایی که مدرسان زبان‌ برای تدریس مؤثر باید در نظر بگیرند،ارائه شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.