Skip to main content
فهرست مقالات

La place des jeux pedagogiques dans la classe de langue

نویسنده:

ISC (6 صفحه - از 49 تا 54)

کلیدواژه ها : آموزش ،زبان ،بازی ،کلاس

در آموزش زبان خارجی مهم‌ترین وظیفهء معلم،ایجاد انگیزه برای آموختن است.راهکارها،و منابع متعددی برای فعال‌تر کردن کلاس در دسترس معلم زبان قرار دارد.بازی‌های آموزشی یکی از راه‌های مؤثر برای ایجاد تعامل و انگیزه در کلاس است و اکتساب توانش زبانی را ترغیب می‌کند.بازی می‌تواند بیش از یک وسیلهء ساده آموزشی نقش داشته باشد و به عنوان روش آموزشی برتر مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله،به منظور مشخص‌تر شدن نقش بازی در کلاس،به روشن ساختن مفهوم بازی آموزشی به عنوان وسیلهء تعامل در کلاس پرداخته‌ایم و همچنین،شرایط لازم برای تحقق بخشیدن این نوع فعالیت را نیز بیان کرده‌ایم.در پایان،برای هرچه ساده‌تر کردن‌ اکتساب کنش و قابلیت توانش زبانی،بازی‌های دیگری را نیز بررسی و پیشنهاد کرده‌ایم.

خلاصه ماشینی:

"بازی‌های آموزشی یکی از راه‌های مؤثر برای ایجاد تعامل و انگیزه در کلاس است و اکتساب توانش زبانی را ترغیب می‌کند. بازی می‌تواند بیش از یک وسیلهء ساده آموزشی نقش داشته باشد و به عنوان روش آموزشی برتر مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله،به منظور مشخص‌تر شدن نقش بازی در کلاس،به روشن ساختن مفهوم بازی آموزشی به عنوان وسیلهء تعامل در کلاس پرداخته‌ایم و همچنین،شرایط لازم برای تحقق بخشیدن این نوع فعالیت را نیز بیان کرده‌ایم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.