Skip to main content
فهرست مقالات

Brainstorming in classroom

نویسنده:

علمی-ترویجی (وزارت علوم) (8 صفحه - از 24 تا 31)

کلیدواژه ها : تکنیک ،سیال‌سازی ذهنی ،مهارتهای گفتاری ،فراگیر خوب

کلید واژه های ماشینی : تکنیک ،تدریس مهارت‌های گفتاری متمرکز ،تکنیک کاربردهای متنوعی در کلاس ،سیال‌سازی ذهنی ،Brainstorming ،تکنیک در تدریس مهارت‌های ،حوزهء آموزش زبان ،قسمت عمده تقسیم‌شده ،مقالهء حاضر به تکنیک ،مقاله ،واژگان ،به‌کارگیری ،فراگیر خوب ،تدریس نگارش ،RCO > ،تکنیک از طریق مثال‌های ،تکنیک در آموزش ،اشاره ،Brainstorming Classroom ،< RCO ،تحقیق ،قسمت اول ،قسمت سوم ،جنبه‌های علمی ،قسمت دوم ،غیره ،سه قسمت ،به تدریس ،در قسمت ،به اثربخشی

مقالهء حاضر به تکنیک«سیال‌سازی ذهنی»در حوزهء آموزش زبان می‌پردازد.این تکنیک کاربردهای متنوعی در کلاس دارد که‌ می‌توان به تدریس نگارش،واژگان و غیره اشاره کرد.اما توجه این مقاله بیش‌تر روی به کارگیری این تکنیک در تدریس مهارت‌های‌ گفتاری متمرکز است.این مقاله به سه قسمت عمده تقسیم شده است:در قسمت اول،به برخی از خصوصیات یک«فراگیر خوب» که در ارتباط ضمنی با این تکنیک هستند،اشاره خواهد شد.ودر قسمت دوم،گزارشی از یک تحقیق که مربوط به اثربخشی این‌ تکنیک در آموزش است مطرح می‌شود.در قسمت سوم،جنبه‌های علمی این تکنیک از طریق مثال‌های بسیار ساده ارائه خواهد شد.

خلاصه ماشینی:

"اما توجه این مقاله بیش‌تر روی به کارگیری این تکنیک در تدریس مهارت‌های‌ گفتاری متمرکز است. این مقاله به سه قسمت عمده تقسیم شده است:در قسمت اول،به برخی از خصوصیات یک«فراگیر خوب» که در ارتباط ضمنی با این تکنیک هستند،اشاره خواهد شد. ودر قسمت دوم،گزارشی از یک تحقیق که مربوط به اثربخشی این‌ تکنیک در آموزش است مطرح می‌شود. در قسمت سوم،جنبه‌های علمی این تکنیک از طریق مثال‌های بسیار ساده ارائه خواهد شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.