Skip to main content
فهرست مقالات

How to teach large classes

نویسنده:

علمی-ترویجی (وزارت علوم)/ISC (7 صفحه - از 37 تا 43)

کلیدواژه ها :

پیشرفت معلم ،مدل انعکاسی ،روش غیر مفید ،همسالان ،درس خصوصی ،حرمت نفس/احترام به خود ،گروه‌بندی کردن ،تدریس متقابل ،تدریس به کل کلاس ،اتکای به خود

کلید واژه های ماشینی : تدریس، کلاس‌های پرجمعیت و تدریس، کلاس‌های پرتعداد از کارآیی، معلمان، انقلاب مقدس جمهوری اسلامی، روش‌های سنتی و غیر کارآمد، How، شیوه‌ها به‌خصوص در کلاس‌های، تدریس به روش‌های سنتی، جمهوری اسلامی در ایران تغییرات، ایران تغییرات اجتماعی، به‌کارگیری، وضعیت تعلیم و تربیت، تربیت به‌خصوص در مدارس، تغییرات چندانی، مقاله شیوه‌هایی پیشنهاد، تغییرات، RCO >، اثربخشی لازم برخوردار، مدارس دولتی، کارآیی و اثربخشی لازم، نیازهای دانش‌آموزان، تمهیدات مناسب، شاهد، کارآزموده، کم‌تجربه، می‌تواند اثربخش، رخ‌داده، بازآموزی همهء دبیران، حال تغییر تأمین

کلاس‌های پرجمعیت و تدریس در این کلاس‌ها،هم برای معلمان و هم برای دانش‌آموزان همیشه مشکل آفرین بوده است-با آن‌ که پس از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی در ایران تغییرات اجتماعی عمده‌ای رخ داده است،وضعیت تعلیم و تربیت به خصوص‌ در مدارس دولتی،تغییرات چندانی را شاهد نبوده است-تدریس به روش‌های سنتی و غیر کارآمد هنوز هم معمول است و این‌ شیوه‌ها به خصوص در کلاس‌های پرتعداد از کارآیی و اثربخشی لازم برخوردار نیستند.تدریس در این‌گونه کلاس‌ها نیاز به‌ تمهیدات مناسب دارد. در این مقاله شیوه‌هایی پیشنهاد شده است که می‌تواند اثربخش باشد.البته به کارگیری آنها،تعلیم و بازآموزی همهء دبیران،چه‌ کارآزموده و چه کم تجربه،را می‌طلبد تا بتوان نیازهای دانش‌آموزان را در یک جامعهء در حال تغییر تأمین نمود

خلاصه ماشینی: "< RCO> < RCO> < RCO> < RCO> < RCO> < RCO> How toteach Large Classes <RCO>چکیده کلاس‌های پرجمعیت و تدریس در این کلاس‌ها،هم برای معلمان و هم برای دانش‌آموزان همیشه مشکل آفرین بوده است-با آن‌ که پس از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی در ایران تغییرات اجتماعی عمده‌ای رخ داده است،وضعیت تعلیم و تربیت به خصوص‌ در مدارس دولتی،تغییرات چندانی را شاهد نبوده است-تدریس به روش‌های سنتی و غیر کارآمد هنوز هم معمول است و این‌ شیوه‌ها به خصوص در کلاس‌های پرتعداد از کارآیی و اثربخشی لازم برخوردار نیستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.