Skip to main content
فهرست مقالات

به چه شیوه ا ی زبان فرانسه را باید به زبان آموز مبتدی آموخت؟ محاوره ای یا نوشتاری؟

نویسنده: ؛

تابستان 1383 - شماره 71 علمی-ترویجی (وزارت علوم) (4 صفحه - از 9 تا 12)

کلیدواژه ها : زبان نوشتاری ،زبان محاوره‌ای ،سطوح مختلف زبان ،ارتباط کلامی ،چند معیاری زبان

کلید واژه های ماشینی : زبان‌آموز ،زبان محاوره ،زبان فرانسه ،محاوره ،اعتماد به نفس ،آموزش زبان ،زبان محاوره‌ای ،فرانسه ،ارتباط کلامی ،مهارت ارتباط کلامی ،ابتدای آموزش زبان ،کاربرد زبان ،محاوره‌ای ،کلامی ،مهارت ارتباط ،زبان نوشتاری ،به‌کار ،دستوری ،نوشتاری ،کلامی زبان‌آموز ،ابتدای آموزش ،به‌کار گیرد ،سخن نگوید ،نسبت موقعیتی ،همرا‌ه آموزش ،همرا‌ه ،ایجاد ارتباط ،قرار می‌گیریم ،قرار می‌دهیم

مسئله کاربرد زبان محاوره‌ای و تفاوت آن با زبان نوشتاری،همچنین آموزش سطوح مختلف زبان به نسبت موقعیتی که در آن قرار می‌گیریم،از همان ابتدای آموزش زبان باید مطرح باشد تا زبان‌آموز بتواند همراه با یادگیری یک زبان خارجی،به‌کارگیری آن را با زمان و مکان و موقعیتی که در آن‌ قرار دارد،هماهنگ کند. برای نیل به این هدف،روش‌های متفاوتی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها در کلاس درس،معلم می‌تواند مهارت ارتباط کلامی زبان‌آموز را تقویت کند،انگیزه آموزش زبان را در او افزایش دهد و اعتماد به نفس لازم را جهت فعال بودن در کلاس در او به وجود آورد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.