Skip to main content
فهرست مقالات

The impact of group work risk taking on the iranian EFL learner''s writing skill

نویسنده:

علمی-ترویجی (وزارت علوم) (7 صفحه - از 33 تا 39)

کلیدواژه ها : نگارش ،تندنویسی ،ریسک کردن ،عوامل احساسی ،کار گروهی

کلید واژه های ماشینی : EFL ،نگارش ،پیشبرد توانایی نگارش به زبان ،کار گروهی در یادگیری زبان ،توانایی نگارش به زبان خارجی ،یادگیری زبان حائز اهمیت ،زمینه‌ی آموزش زبان خارجی ،ریسک ،تلاش مدرسان نگارش ،عملکرد گروهی افراد و نگارش ،امر آموزش زبان خارجی ،نقش کار گروهی در یادگیری ،انشانویسی به ابزار مؤثری ،نگارش انفرادی بدون اعمال ،اعمال روش‌های ریسک ،ابزار مؤثری در امر آموزش ،زبان خارجی در زبان‌آموزان ،تحقیق تأثیر ریسک ،افراد و نگارش انفرادی ،طراحان منابع آموزشی ،کلاس نگارش ،امر آموزش تبدیل ،خوشایند ،تحقیق ،دستاوردهای ،اختلاف قابل‌توجهی ،ابزار ارتباطی ،نتایج تحقیق نشان ،کلی ،کارامد

عمده‌ترین تلاش مدرسان نگارش،خصوصا در زمینه‌ی آموزش زبان خارجی آن است که کلاس نگارش را چنان خوشایند و جذاب سازند که انشانویسی به ابزار مؤثری در امر آموزش تبدیل شود.این تحقیق تأثیر ریسک کردن در خلال کار گروهی را بر پیشبرد توانایی نگارش به زبان خارجی در زبان‌آموزان را بررسی کرد.نتایج تحقیق نشان داد که اختلاف قابل توجهی بین عملکرد گروهی افراد و نگارش انفرادی بدون اعمال روش‌های ریسک کردن وجود ندارد.دستاوردهای این تحقیق به طور کلی در امر آموزش زبان خارجی‌ و به ویژه نقش کار گروهی در یادگیری زبان حائز اهمیت است.نتایج این بررسی برای طراحان منابع آموزشی که به نگارش به عنوان‌ ابزار ارتباطی می‌نگرند نیز،کارامد خواهد بود.

خلاصه ماشینی:

"عمده‌ترین تلاش مدرسان نگارش،خصوصا در زمینه‌ی آموزش زبان خارجی آن است که کلاس نگارش را چنان خوشایند و جذاب سازند که انشانویسی به ابزار مؤثری در امر آموزش تبدیل شود. این تحقیق تأثیر ریسک کردن در خلال کار گروهی را بر پیشبرد توانایی نگارش به زبان خارجی در زبان‌آموزان را بررسی کرد. دستاوردهای این تحقیق به طور کلی در امر آموزش زبان خارجی‌ نتایج این بررسی برای طراحان منابع آموزشی که به نگارش به عنوان‌"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.