Skip to main content
فهرست مقالات

گفت و گو

مصاحبه کننده:

علمی-ترویجی (وزارت علوم)/ISC (2 صفحه - از 21 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : تدریس، دبیران، زبان، آموزش زبان، استان‌های، دانش‌آموزان، طرح درس، مجله رشد آموزش زبان راهم، دبیرخانه‌ی راهبری زبان انگلیسی کشور، جشنواره‌ی الگوهای تدریس، زمینه‌ی یادگیری و تدریس زبان، همایش آموزش زبان انگلیسی، رشد آموزش زبان راهم مطالعه، گروه‌های آموزش و دبیرخانه‌ی زبان، واژگان، سطح منطقه برگزار، آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه، مقالات، دانشگاه، زمینه‌ی آموزش زبان مقالاتی، مقاله و برگزاری همایش کشوری، دبیرخانه‌ی زبان، برگزار، دبیران زبان، ساعت موظف تدریس دبیران، کلاس درس، تدریس واژگان به دانش‌آموزان، تجربه، مطالعه، زمینه‌های گواگون آموزشی

خلاصه ماشینی: "دبیر زبان‌انگلیسی در دوره‌های متوسطه‌ و پیش دانشگاهی،و سرگروه آموزشی زبان انگلیسی محل خدمت خود هستند و در دانشگاه نیز تدریس دارند. @کدام قسمت از مقالات برای شما جالب‌تر است؟آیا تاکنون از آن‌ استفاده‌ی کاربردی کرده‌اید؟منظور این است که در کلاس درس از آن‌ استفاده کرده‌اید؟ @بله مقالات مجله برای من بسیار جالب هستند. مثلا یکی از مقاله‌هایی که برای من خیلی جالب بود،مقاله‌ی‌ The Process Input-based Approach to Teaching Grammar بود،استفاده از بازی‌های دستوری برای یادگیری واژگان، برخی سایت‌های اینترنتی که امیدوارم خیلی بیش‌تر معرفی شوند،چون مورد استفاده‌ی ما هستند،و به روش‌های خلاق تدریس نیز علاقه دارم. اگر بشود یک سلسله‌ worksheet هم در مجله ارائه کنید،همان‌طور که خود من از چند مورد آن‌ها استفاده کردم،تا دبیران بتوانند آن‌ها را در عمل به کار گیرند،یا طرح‌ درس‌های استاندارد را درج کنید،مفید خواهد بود. شاید بتوانم طرح درس ارائه شده در جشنواره‌ی‌ الگوهای تدریس را به صورت یک مقاله تنظیم کنم و برای چاپ در مجله‌ بفرستم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.