Skip to main content
فهرست مقالات

Le role des operateursesthtiques dans le processus de l'enseignement/ apprentissage des langues

نویسنده:

علمی-ترویجی (وزارت علوم)/ISC (8 صفحه - از 57 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : عوامل زیبایی‌شناختی از قبیل تعجب، زبان، گنجاندن عوامل زیبایی‌شناختی از قبیل، زبان‌آموز، آموزش، فرآیندهای آموزش زبان خارجی، روش‌های آموزشی در فراگیری زبان، روش‌های آموزش زبان خارجی، تعداد روش‌های آموزشی در فراگیری، حضور فردی زبان‌آموز

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) چکیده امروزه علی‌رغم تعداد روش‌های آموزشی در فراگیری زبان،هنوز خلاء شیوه‌های آموزشی که به زبان‌آموز اجازه دهند زبان خارجی را کاملا حس نموه‌ده و با آن زندگی کند،به چشم می‌خورد. بسیاری از متخصصان آموزش زبان و تدوین‌کنندگان روش‌های آموزش زبان خارجی در حل‌ این مشکل طرح‌های آموزشی بسیاری را ارائه نموده‌اند،اماهیچ‌یک کافی نبوده است. امروزه باید راه‌کارهایی را در کلاس‌های زبان پیش‌بینی کرد که بتوانند با احساس و ادراک زبان‌آموزان ارتباط برقرار کرده و بدین وسیله حضور آنها را درکلاس زبان غنی‌تر،پویاتر و خلاق‌تر سازند. در تمامی فرآیندهای آموزش زبان خارجی،حضور فردی زبان‌آموز را در راستای دریافت بهتر زبان خارجی تضمین نموده،او را در امر یادگیری فعال‌تر ساخته تا بدین وسیله او در تعامل مستمر با زبان خارجی قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.