Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش و علم: تمرین را چگونه نظارت کنیم؟ (بخش سوم): شیوه های تدریس و تمرین در حیاط مدرسه

نویسنده:

(3 صفحه - از 23 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : تمرین ،تمرین در حیاط مدرسه ،نظارت ،شیوه‌های تدریس و تمرین ،معلم ،حیاط مدرسه تمرین ،شاگردان راه‌های متفاوت ،تجربه ،کلاس ،توپ ،بازیگوشی ،تقسیم کلاس به بخش‌های تمرین ،اجرای مهارت ،مختصات یادگیری ،شاگردان اجرای مهارت ،روش ،تدریس ورزش در حیاط مدرسه ،معلم در حیاط مدرسه ،نمودار تقسیم کلاس به بخش‌های ،شیوهء اجرای مهارت ،گمان ،تسهیل ،رها ،روش دقیق اجرای مهارت ،شاگردان تمرین ،بالاترین قسمت ساعد ،شاگردان توپ ،شاگردان در حیاط ،کنید معلم ،تقسیم

خلاصه ماشینی:

"شیوه‌های تدریس و تمرین در حیاط مدرسه‌ تمرین را چگونه نظارت‌ کنیم؟ اصولا یکی‌ از مختصات‌ یادگیری این‌ است که‌ شاگردان‌ راه‌های‌ متفاوت را تجربه کنند. هنگامی‌ که شاگردان،تمرین مهارت را آغاز می‌کنند،اگر شما میان آنها حرکت کنید و اجرای آنان را یکی‌یکی در نظر بگیرید و به آنان‌ باز خورد بدهید(یا ندهید و فقط نگاهشان کنید)،شاگردان به‌ خاطر احترامی که برای شما قایل‌ هستند،به هر ترتیب می‌خواهند رضایت شما را به دست آورند. وضعیت زمانی وخیم‌تر است که‌ معلم،هنگام تمرین ضمن نظارت‌ بر شاگردان قلم و کاغذ در دست‌ بگیرید و پس از دیدن هر شاگرد روی کاغذ علامت‌هایی بزند(به‌ نشانهء آن که این علامت‌ها در نمرهء پایان ترم دخیل خواهد بود). اجرای این روش برای تسهیل‌ یادگیری و آسان شدن زحمتی که‌ معلم در حیاط مدرسه متحمل‌ می‌شود،کمک بزرگی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.